Reacties
Reacties 851 - 900 van 1263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mien | Nou Beej, ut sjuutj op. Besse al bienao dao. Dink… | 28 jun. '17 |
| Mien | El acebo de san miguel is het volgende doel? | 28 jun. '17 |
| Lies | Hoi Beatrice, Nog effe en je pelgrimstocht zit er… | 28 jun. '17 |
| Anja | Mijn eerste reactie als ik dit lees is oh wat jammer… | 27 jun. '17 |
| Peter | Haaaaaaaa.......Beum.... Ut geit geweldig Zoé te… | 26 jun. '17 |
| Hay en Jacqueline | Hallo Bea, zwaar tochtje met dat warme weer. In Leon… | 25 jun. '17 |
| Marion Hartman | Ha Bea! Verschillende keren op steeds andere momenten… | 25 jun. '17 |
| Jan savelkoul. | rust nemen is soms de beste gedachten die je weer… | 25 jun. '17 |
| Petra | ga niet te snel bea vergeet niet te genieten zelfs… | 23 jun. '17 |
| Will | Ha die Bea, Super hoe je t doet. Wat n uitdaging en… | 23 jun. '17 |
| Peter | Jezus ......met adidasbroek, moet niet gekker worden… | 23 jun. '17 |
| Jose | Hoi Bea, dat was even spannend. Pas goed op jezelf.… | 23 jun. '17 |
| Henriette Paulus | Hallo Bea lees ieder dag je verhaal maar dit was weleen… | 22 jun. '17 |
| Coen Naus | Hoi Bea...t lijkt wel ..Around the world in 80 days...zoveel… | 22 jun. '17 |
| Anja | Wat bisse toch unne bikkel, petje aaf! Ik geniet van… | 21 jun. '17 |
| Reynaert Urbain | Beste Bea , je ben op de camino of de way dat is geen… | 21 jun. '17 |
| Miriam Coopmans | Bea, gisteren de Guardia Civil, vandaag filmopnames:… | 20 jun. '17 |
| Math | Twieje doesjend kielomeaters gelaope, phoehoe, knap… | 19 jun. '17 |
| Peter | .....niet schelden Beum......kost weer tevuul energie.....de… | 19 jun. '17 |
| Jeanne Verheijen | Tja Bea, soms zit het mee en soms zit het tegen, bij… | 18 jun. '17 |
| Lei Coppes | Dankzij mijn chef ben ik jou gaan volgen.In 2013 was… | 18 jun. '17 |
| Susanne | Kom op hè Bea, jij kunt 't. Je bent al zover… | 18 jun. '17 |
| Jan van der Vight | Donna Bea, wat gaat hij goed af en toe een beetje… | 18 jun. '17 |
| Jeanne Beumers | Kon je maar kleine omweggetjes maken om de druk te… | 18 jun. '17 |
| Peter | Zekersssssss BEUMMMMMMMM........ de diekste duim is… | 18 jun. '17 |
| Marian hooijmans | Volhouden Beum! het gaat je lukken! | 18 jun. '17 |
| Miriam Coopmans | Hoi Bea, duim omhoog voor jou! You're gonna make… | 17 jun. '17 |
| Reynaert Urbain | Bea,vergeet niet 'de weg is belangrijker dan… | 17 jun. '17 |
| Tineke | Ha Bea, Hier vandaag ook de veldbloemen bewonderd,… | 17 jun. '17 |
| Petra | niet bang zijn voor de meseta, heeft zijn/haar eigen… | 16 jun. '17 |
| Peter | THE woman from THE Netherlands.....dich bezits bijzondere… | 15 jun. '17 |
| Jan savelkoul. | SANTE !! laten we toosten deze dag op dit moment jij… | 15 jun. '17 |
| Jan savelkoul. | Op een gegeven moment word je heel klein en leef je… | 15 jun. '17 |
| Postbode marloes | hoi Bea.... ook hier bij de post lezen we met enkele… | 15 jun. '17 |
| Andries Tromp | Mooie stad Logrono! Ik sliep in die grote Albergue.… | 15 jun. '17 |
| Petra | heej bea op de foto zijn jouw benen de bruinste, je… | 14 jun. '17 |
| Jan Verjans | I denk vaker hoe zou het met Bea gaan wat een wilskracht.… | 14 jun. '17 |
| Kelly | Zo ik heb even flink bij gelezen. Lag een beetje achter.… | 13 jun. '17 |
| Truus Rutten Simons | Hee Bea, ik hoorde gisteren dat jij de naar compostella… | 13 jun. '17 |
| Eugene Uiting | Hoi Bea. Die emoties hoewn ee volgens mij bij. Al… | 13 jun. '17 |
| Anja | Ik krijg hier kippenvel Bea, het is mooi om te lezen… | 13 jun. '17 |
| Ton Reinders | Sowww Beum , het blijft mooi spannend en avontuurlijk… | 12 jun. '17 |
| Peter | Potvrrrrr......naow wuurt ut spannend......Spanjaarden… | 12 jun. '17 |
| Hans en Riek camps | Hallo Bea, Respect,de weg naar Santiago is korter… | 12 jun. '17 |
| Reynaert Urbain | Beste Bea , ik wandel vanaf 12sept. Een week va, Sjpdp… | 12 jun. '17 |
| Jan savelkoul. | Zeg Bea dat lekker Spaanse stuk'' daar zul… | 12 jun. '17 |
| Coen Naus | Bea natuurlijk ook nog v harte gefeliciteerd met your… | 12 jun. '17 |
| Marianne | Hallo Bea, Bewondering, heel veel bewondering heb… | 12 jun. '17 |
| Jeanne Beumers | Neem mijn pet voor je af zus, zoveel Lopen in die… | 11 jun. '17 |
| Reynaert Urbain | Beste Bea , ik volg je sinds 65 dagen op de camino.… | 11 jun. '17 |


- Kitty Bongaerts: Hoi Bea...nou echt wat een…
- Andries Tromp: , 🐚👍
- Bea beumers: Hoi Pepi, ik weet niet wat…
- Bea beumers: Waw Andries, je hebt nog…
- Pepi: Hoi Bea, Ik ben ook op weg…
Alle reacties »