Reacties
Reacties 701 - 750 van 1263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Renske Raat | Heeei Bea, Wat leuk zeg! Ik wens je heel veel succes… | 28 mei '21 |
| Henk en Ria | Hoi Bea, leuk dat je ons mee laat lopen! Buen Camino!… | 28 mei '21 |
| Evelien de Groof | Ha! Super idee van je😆. En het gaat zeker weer… | 28 mei '21 |
| John Holla | Super Beum!! Succes!! | 28 mei '21 |
| Bruno | Prachtig nieuws is dat Bea. Ik verheug me nu al op… | 28 mei '21 |
| Peter | Bea, super! Veel succes. Ik ga je volgen. | 28 mei '21 |
| Kitty Bongaerts | Hoi meid...want fijn dat het nu voor jou goed voelt… | 28 mei '21 |
| Hetty Koolen | Hey bea, heel veel plezier en succes met deze sportieve… | 28 mei '21 |
| May | Veel succes Bea maak er iets moois van | 28 mei '21 |
| Miriam Coopmans | Ha Bea, klaar voor de start...you go girl! Eindelijk… | 28 mei '21 |
| Eugene Uiting | Hoi Bea, wat leuk dat je weer gaat lopen en wat een… | 28 mei '21 |
| DEWART Patrick | Bea, Uit Waremme zou ik uw willen feliciteren. Ik… | 29 aug. '17 |
| Desiree Bouten | Hey Bea, Ik was afgelopen zondag toen ik je sprak… | 19 aug. '17 |
| Truus Thiesen | Bea jij hebt het gedaan !!!!!!!!!!!Super meid ....... | 17 aug. '17 |
| Marian Joosten | Nondeju Bea als ik dat allemaal lees dan krijg ik… | 5 aug. '17 |
| Kim Jacobs | HALLO Bea, We ontvingen een tijdje geleden tips over… | 2 aug. '17 |
| Bosje | beter laat dan niet beum proficiat top prestatie | 23 jul. '17 |
| Mia van der Asdonk | Bea ik lees nu pas dat je bent aangekomen en dat je… | 19 jul. '17 |
| Jose | Wat een geweldige prestatie Bea. Petje af. Gefeliciteerd | 18 jul. '17 |
| Hennie van Cauwenberghe | Hey Bea, proficiat, een super prestaties van, en zonder… | 15 jul. '17 |
| Jeanne Verheijen | Bea, top man! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Geniet… | 14 jul. '17 |
| Hetty Koolen | Proficiat Bea, toppie gedaan. Respect voor jou doorzetting… | 14 jul. '17 |
| Adry Sijssens | Hallo Bea, sinds je ontmoeting met Rijk hebben mijn… | 13 jul. '17 |
| Peter | Beum.....kanjer.... Gefeliciteerd maedje met deze… | 13 jul. '17 |
| Ton Reinders | Nou Beum ,, Chapeau wat een afstand en dan zonder… | 13 jul. '17 |
| Gerrie | Wat een super prestatie Bea!! Geniet nu nog maar lekker… | 13 jul. '17 |
| Simone | Ha Beum, Wat een prestatie. Respect! Het lijkt alsof… | 12 jul. '17 |
| Andries Tromp | Super Bea, je hebt het Eind van de Wereld bereikt!… | 12 jul. '17 |
| Hay en Jacqueline | Voldoende traningskilometers gemaakt voor de Vierdaagse… | 12 jul. '17 |
| Hay en Jacqueline | Bea, fantastisch gedaan, toch noh Muxia meenemen? | 12 jul. '17 |
| Steef | Nou Bea wat een prestatie !!!!super knap gedaan....CHAPEAU… | 12 jul. '17 |
| Evelien de Groof | Ja Bea, alles is al gezegd in de andere reacties.… | 12 jul. '17 |
| Jan van der Vight | Proficiat Bea, wat een knappe prestatie alle duimen… | 12 jul. '17 |
| Will | Helemaal top. Ik ben nog steeds onder de indruk! | 12 jul. '17 |
| Natasja Bos | Geweldig Bea, wat een top prestatie!!!! Gefeliciteerd!… | 12 jul. '17 |
| Coen Naus | Bea..SUPER..nogmaals CHAPEAU. Met n volle rugzak je… | 12 jul. '17 |
| Eugene Uiting | Proficiat Bea. Des 1. Now aangekomme begint de rest… | 12 jul. '17 |
| Marianne | Proficiat met deze geweldige prestatie. Een prachtige… | 12 jul. '17 |
| Jan savelkoul. | ik en vele anderen zullen je gedenken als ze het wel… | 12 jul. '17 |
| Tineke | Knap Bea, Maak een hele diepe buiging... | 11 jul. '17 |
| Mam | Geweldig wat je gepresteerd hebt met alle ups en dauns… | 11 jul. '17 |
| Tom Lotte en Senn | Super Bea!! Auch wae zeen trots op dig, wat een prestatie… | 11 jul. '17 |
| Marion | Beum, wat een prestatie. Super knap wat ben jij een… | 11 jul. '17 |
| Marleen Spreeuwenberg | Bea, super wat een prestatie, gefeliciteerd. | 11 jul. '17 |
| Jos Janssen | Wat een geweldige prestatie Bea. Je bent een"… | 11 jul. '17 |
| Petra | proficiat super echte pelgrim aan het einde van de… | 11 jul. '17 |
| Miriam Coopmans | Super prestatie, Bea! Een diepe buiging! P R O F I… | 11 jul. '17 |
| Em-Jeej | Heej Beej, Muts aaf, pet aaf, den allerhoe-ëgsten… | 11 jul. '17 |
| May | Proficiat Beum, wat een knappe prestatie. Chapeau! | 11 jul. '17 |
| May | Super Bea⚘ | 11 jul. '17 |


- Kitty Bongaerts: Hoi Bea...nou echt wat een…
- Andries Tromp: , 🐚👍
- Bea beumers: Hoi Pepi, ik weet niet wat…
- Bea beumers: Waw Andries, je hebt nog…
- Pepi: Hoi Bea, Ik ben ook op weg…
Alle reacties »