Reacties
Reacties 751 - 800 van 1263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jo Kranen | Bea geweldig krieg der ene brok van in de kèl als… | 11 jul. '17 |
| Lies | Je hebt het gemaakt .Proficiat !En mag zeker trots… | 11 jul. '17 |
| Will Stammen | Ghapeau Bea,je hebt een super prestatie neer gezet,… | 11 jul. '17 |
| Robert | Top gedaan ! Respect, wat een prestatie, gefeliciteerd.… | 11 jul. '17 |
| Postbode marloes | loop je niet terug dan proficiat! echte top prestatie!!… | 11 jul. '17 |
| John Holla | Ongeluiflijk wat un prestatie...onbeschrieflijk vuuël… | 11 jul. '17 |
| Pico van Bree | Allemaal zo bekend die foto's . Top die 54 km… | 11 jul. '17 |
| Elma | Via een andere camino reislogger op je blog terecht… | 11 jul. '17 |
| Wil Ebisch | Chapeau en wel 100 dikke duimen voor jou. Heb met… | 11 jul. '17 |
| Anja | Dag 100! Geniet dr van, echt knap gedoan Bea. Ik goan… | 11 jul. '17 |
| Em-Jeej | Heej Beej, Waat bisse toch eine bikkel, vol principes… | 10 jul. '17 |
| Ton Reinders | Gefeliciteerd Beum ,, wat ein super prestatie ,,moogs… | 10 jul. '17 |
| Miriam Coopmans | It's the Final countdown! Succes met de laatste… | 10 jul. '17 |
| Miriam Coopmans | It''s the Final countdown!! Heel veel succes… | 10 jul. '17 |
| Petra | wauw bea wat een monstertocht! morgen verdiende rust… | 10 jul. '17 |
| Jan savelkoul. | Een kusje zachtjes en teder dat is wat ik je zou geven. | 10 jul. '17 |
| Pieter (broer van emjee) | Geweldig. Morgen dag 100 !!! Wat een mijlpaal. Zal… | 10 jul. '17 |
| Theo Aerdts | Proficiat Bea, mooi dat je het heb gehaald deze mooie… | 10 jul. '17 |
| Petra | bea stop niet in finisterra ga dooooor tot muxia,… | 9 jul. '17 |
| Nicole Bos | Wauw Bea, geweldig, wat een prestatie! Mag je trots… | 9 jul. '17 |
| Jo gommans | proficiat bea prachtige prestatie | 9 jul. '17 |
| Gerrie | Bea, super wat je daar effe in 3 maanden tijd hebt… | 9 jul. '17 |
| Tante Juul | IK HEB ZOALS JE WEET GENOTEN VAN JE BELEVENISSEN EN… | 8 jul. '17 |
| Henriette Paulus | Proficiat Bea geweldig dat je het ik geloof zonder… | 8 jul. '17 |
| Maria | Proficiat Bea. Je bestemming Santiago bereikt. Een… | 8 jul. '17 |
| Peter | Chapeau Madamme Beumers.. Nao lekker op dien gemaak… | 8 jul. '17 |
| Tom Lotte en Senn | Super Bea!!! Proficiat met dees prestatie :) Geniet… | 8 jul. '17 |
| Lei Coppes | Morgen loop ik vanaf Maronas naar Santiago.Ik hoop… | 8 jul. '17 |
| Ans aarts | hoi bea van harte gefeliciteerd met het behalen van… | 8 jul. '17 |
| Hay en Jacqueline | Proficiat Bea. Je zult nog vele jaren regelmatig aan… | 8 jul. '17 |
| Jan Verjans | Ik wist het dat je het zou doen. Tot in de zee nogwel.… | 8 jul. '17 |
| Hilde | Proficiat Bea. Ik ken je niet maar heb je al een hele… | 8 jul. '17 |
| Jan savelkoul. | Wat me bezig houd is de vraag wat je had willen vinden… | 8 jul. '17 |
| John Holla | Hieële deepe buiging veur dich Beum!!!! | 8 jul. '17 |
| Steef | Hoi Bea Proficiat echt een geweldige prestatie!! Ik… | 8 jul. '17 |
| Jos Janssen | Bea ook van harte gefeliciteerd met je geweldige prestatie.… | 8 jul. '17 |
| Annie Vestjens | Bea PROFICIAT!! Een knappe prestatie. Door je mooie… | 8 jul. '17 |
| Mieke Habets | Een hele prestatie! Proficiat. Succes en veel wandelplezier… | 8 jul. '17 |
| Door | Tuurlijk blijven we je volgen! Heel veel plezier op… | 8 jul. '17 |
| Will Stammen | Proficiat Bea,toppertje. Ik ga je zeker nog verder… | 8 jul. '17 |
| Natasja Bos | Proficiat Bea, wat een geweldige prestatie!!! En ik… | 8 jul. '17 |
| May | Bea goed gedaan super ⚘geniet nog lekker van je… | 8 jul. '17 |
| Coen Naus | Bea, n dikke vette proficiat met t bereiken v je eerste… | 8 jul. '17 |
| Marian hooijmans | Geweldig! wat een uitdaging maar je hebt het gehaald… | 8 jul. '17 |
| Susanne | Chapeau Bea, knap knap! You dit iT! Heb je verhalen… | 8 jul. '17 |
| Eugene Uiting | Hoi Bea. Proficiat. Santiago in the pocket. Mbt het… | 8 jul. '17 |
| Ans | Proficiat! Ik lees nog verder...tot het 'einde… | 8 jul. '17 |
| Evelien de Groof | Heel erg proficiat met deze prestatie die ongekend… | 7 jul. '17 |
| Jose | Proficiat Bea. Hele knappe prestatie. Bedankt voor… | 7 jul. '17 |
| Bets en Balt Lenders | Bea, van harte proficiat met jouw geweldige prestatie.… | 7 jul. '17 |


- Kitty Bongaerts: Hoi Bea...nou echt wat een…
- Andries Tromp: , 🐚👍
- Bea beumers: Hoi Pepi, ik weet niet wat…
- Bea beumers: Waw Andries, je hebt nog…
- Pepi: Hoi Bea, Ik ben ook op weg…
Alle reacties »