Reacties
Reacties 601 - 650 van 1263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Will Stammen | Is inderdaad wel survivalen aan de foto's te… | 5 jun. '21 |
| Petra | Prachtige foto's! Zo willen we er nog meer dus… | 5 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Inderdaad survival dag als ik die foto's zie.… | 5 jun. '21 |
| Peet | Het is je weer gelukt om een lekker bedje te scoren.… | 5 jun. '21 |
| Postbode Marloes | typisch belgisch vlg mij inderdaad die trilvibrator…… | 5 jun. '21 |
| Bea beumers | Hallo, Nicole from the castel. | 5 jun. '21 |
| Bea beumers | Henk Oudenes, als je dit leest, de link naar Facebook… | 5 jun. '21 |
| Rijk | Ha Bea, Gisteren nog een Spa geel gedronken? Als je… | 5 jun. '21 |
| Will Stammen | Jammer van die regen Bea,maar wat ishet er mooi er… | 5 jun. '21 |
| Louis Leemans | Bonsoir Madame , daar ik 25 jaar geleden de ganse… | 4 jun. '21 |
| Petra | Wel veel nattigheid hé Bea Er komen andere tijden..… | 4 jun. '21 |
| Victor | Inmiddels zijn wij in Saint-Séverin. Op gelijke hoogte… | 4 jun. '21 |
| Truus Thiesen | Ha, Beum..Pittig hè hoeveel heuvels krijg je nog??🤔… | 4 jun. '21 |
| Nicole Ploumen | Arrivée à l'heure ? Good JOURNEY Bea👍🏰🐕🐕… | 4 jun. '21 |
| Miriam Coopmans | Ha Bea, niet voor niks hoor je wel s over t Ardennen-offensief...jij… | 4 jun. '21 |
| Piet hovens | Het schiet al lekker op. Wel veel pech onderweg. Ik… | 4 jun. '21 |
| Henk Oudenes | Hi Bea, dit stel loopt Ca 1 dag achter je, ook naar… | 4 jun. '21 |
| Mia | Héél veel sterkte nichtje! Ik volg jou met grote… | 4 jun. '21 |
| Petra | De ardennen zijn gewoon heel heftig. Niet hoog maar… | 4 jun. '21 |
| Peter en Ria Teeuwen | Ha Bea, een nieuwe reis, wat gaaf en wat spannend!!… | 3 jun. '21 |
| Marian hooijmans | Hoor dat het af en toe heel zwaar is voor je. Maar… | 3 jun. '21 |
| Will Stammen | Kom op Beumke.You can do it,bikkel. Kump wel wer good🤪… | 3 jun. '21 |
| Math | Phoe phoe, de pijp helemaal leeg na zo een zware etappe… | 3 jun. '21 |
| Math | Phoe | 3 jun. '21 |
| Jan Berkers | Ik weet het, eenmaal een caminoganger dan blijf je… | 3 jun. '21 |
| Truus Thiesen | Ha meid,,, Ja nu gaat het echt beginnen..🍀 echte… | 3 jun. '21 |
| Mam | Mam Geen moeite om het kasteel te verlaten,maar je… | 3 jun. '21 |
| Twan | Super, het echte werk is begonnen. In de Ardenne zal… | 3 jun. '21 |
| Jeanne Verheijen | En dat helemaal voor jou!!! Super vet! Geniet ervan,… | 2 jun. '21 |
| Jose | Wauw een kasteel. Dik verdiend met dit weer. Succes… | 2 jun. '21 |
| Jeanne Verheijen | Enne... Heb je bij Adrè ook de aangebeld? Wat lief… | 2 jun. '21 |
| Will Stammen | Super vet Bea.Slaap lekker in het kasteel.Veel succes,voor… | 2 jun. '21 |
| Peet | Dat heb je weer super geregeld. Nou... geniet er van… | 2 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Je krijgt het weer voor mekaar. Een kasteel als slaapplaats.… | 2 jun. '21 |
| San | Ha Bea Heel veel succes en plezier en ik geniet nu… | 2 jun. '21 |
| Lies Bruijnen | Ben je voor een nacht de baroness! Heel veel succes… | 2 jun. '21 |
| Susanne | Hoe gaaf is dat Bea. Geniet van je tocht! | 2 jun. '21 |
| Peter | Kiek met oeht vur de femilie Meiland! | 2 jun. '21 |
| Henk en Ria | Hoi kasteelvrouwe Bea, we volgen je. Heel veel succes… | 2 jun. '21 |
| Simone | Hiel vuul plezeer en leuke ervaring toegewins. Ik… | 2 jun. '21 |
| Petra | Ja zeker jaloers! Wat geisse toch wer allemaol mètmake… | 2 jun. '21 |
| Door | Nou, Bea, je zit er alweer helemaal in zie en lees… | 2 jun. '21 |
| Piet hovens | Piet Gelukkig ben je al goed op weg. André Rieu niet… | 2 jun. '21 |
| Math | Het gaat je goed af Trix. Morgen ben je Limburg al… | 1 jun. '21 |
| Truus Thiesen | Sjöen sjöen Beum...Lekker weertje hè 🙋♀️🐕 | 1 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Goed gedaan vandaag zus. Hopelijk nog een foto met… | 1 jun. '21 |
| Lei Coppes | Super verteld Bea!! | 1 jun. '21 |
| Puk | effe volhouden,op naar het platteland,naar de dorpjes,de… | 1 jun. '21 |
| Peter | Bin bleij det ut unne tak waas. Sjtel dich veur desse… | 1 jun. '21 |
| Petra | Oh Bea wat ben ik toch jaloers. Als ik al die verhalen… | 1 jun. '21 |


- Kitty Bongaerts: Hoi Bea...nou echt wat een…
- Andries Tromp: , 🐚👍
- Bea beumers: Hoi Pepi, ik weet niet wat…
- Bea beumers: Waw Andries, je hebt nog…
- Pepi: Hoi Bea, Ik ben ook op weg…
Alle reacties »