Reacties
Reacties 451 - 500 van 1263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peet | Denk dat een dag rust niet verkeerd is nu. De Paus… | 22 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Je bent in eten gezellige omgeving zus. Niks mis mee… | 22 jun. '21 |
| Twan | Hoi Bea, je bent al een heel eind op weg naar Rome.… | 22 jun. '21 |
| Maike | Wat is het daar mooi! En een lekker badje....Wat een… | 21 jun. '21 |
| Cleenewerck Roland | Wat een soepje doen kan met de benen | 21 jun. '21 |
| Ans aarts | Hoi Bea geweldig hoe je bezig bent het is net of ik… | 21 jun. '21 |
| Bea beumers | Fijn dat ik zo op de hoogte wordt gehouden van de… | 21 jun. '21 |
| Peter | Good geluustert...Beumpie .! Rustdaag gehalden én… | 21 jun. '21 |
| Bruno | Wat een toppertje 👍🏼👍🏼👍🏼 | 20 jun. '21 |
| Petra | Dat is vakantie! | 20 jun. '21 |
| Postbode Marloes | heerlijk, geen kinderen ;) :) niet eng met bliksem… | 20 jun. '21 |
| Els | Heej die Beum ,,, jeetje waat hes dich unne mood ,… | 20 jun. '21 |
| Peter | Heejjjjj die Beummmm.... lekker bezig , bikkel...… | 20 jun. '21 |
| Truus Thiesen | Ha, was dus afzien . Maar wat een heerlijke pot bier… | 20 jun. '21 |
| Piet hovens | Het is weliswaar zwaar zo'n 35 km. Kun je die… | 20 jun. '21 |
| Will Stammen | Super knap Bea,En een wel verdiende pot bier.Petje… | 20 jun. '21 |
| Petra | Wat een afschuwelijke afstand ook 35 km. Niet gek… | 19 jun. '21 |
| Susanne | Je kunt dit Bea. Ik leef met je mee. En idd misschien… | 19 jun. '21 |
| May | Misschien een “wandelmaatje” | 19 jun. '21 |
| Jeanne Verheijen | Waauw, waauw, waauw, wat heb jij toch steeds mazzel!… | 19 jun. '21 |
| Jeanne Verheijen | Dat plekje ken ik wel ja😁 | 19 jun. '21 |
| Door | Hahahahaha.....ze hebben vast gedacht dat je vroeger… | 19 jun. '21 |
| Peet | Fantastisch geregeld weer. Die engeltjes heb jij niet… | 19 jun. '21 |
| Jan savelkoul. | Elk heeft zo,n engeltje en soms kust het zachtjes… | 19 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Het moet de Beumers charme zijn...zielig zie je er… | 19 jun. '21 |
| Truus Thiesen | Wat een super mensen hè Bofkont !!!!!!🙋♀️🐕 | 18 jun. '21 |
| Jose | Het gaat lekker zo Bea. Je bent goed bezig. Lees je… | 18 jun. '21 |
| Petra | Geweldig Bea! Je doet het fantastisch. Slaap lekker… | 18 jun. '21 |
| Jan Berkers | Is blond je geluk? Hou vol! Veel wandelplezier gewenst. | 18 jun. '21 |
| Henk en Ria | Leuke ontmoetingen Bea! Is de route goed gemarkeerd?… | 18 jun. '21 |
| Piet hovens | Ja de autoroute de A31bij Metz ,die Bea gedeeltelijk… | 18 jun. '21 |
| Jan savelkoul. | Als je in Rome bent aangekomen niet vergeten je voeten… | 18 jun. '21 |
| Petra | Goed gelopen Bea ondanks de hitte! Heel mooi om te… | 17 jun. '21 |
| Maria | Over heuvels en door dalen.Al in Frankrijk.Een hele… | 17 jun. '21 |
| Peter | Beum.... alde Pelfrim ....😉👍Geit dich weer goed… | 17 jun. '21 |
| Andries Tromp | Wat een gastvrijheid, geweldig! Sluit me aan bij de… | 17 jun. '21 |
| Piet hovens | Zelfs vluchtelingen uit Bosnië zijn bereid een alleen… | 17 jun. '21 |
| Jan Berkers | Mooi om jouw dagelijkse reisverslagen te lezen, zoals… | 17 jun. '21 |
| Jan savelkoul. | Mooi zijn van binnen is een groot bezit . | 17 jun. '21 |
| Door | Kei knap hoe je elke avond een slaapplek en eten weet… | 17 jun. '21 |
| Marian hooijmans | Zo dat is echt leuk! Een goed bed en lekker eten.… | 17 jun. '21 |
| Miriam Coopmans | Wow,Bea. Met je vriendelijke uitstraling open je (letterlijk)… | 17 jun. '21 |
| Jeanne Beumers | Houd he taai.Die mooie herinneringen neem je weer… | 17 jun. '21 |
| Simone | Erg leuke verhalen en zekers zo'n leuke ontmoetingen.… | 17 jun. '21 |
| Twan | Super Bea, voor elk (potentieel) probleem is altijd… | 17 jun. '21 |
| Susanne | Leuke verhalen Bea. Kijk telkens uit naar je volgende… | 16 jun. '21 |
| Jeanne Verheijen | Neem morgen maar een dagje rust bij die koelcentrale… | 16 jun. '21 |
| Peter | Lekker bezig , Beum!Toppertje!💪👌👍 Moeje routes,… | 16 jun. '21 |
| Kelly | Good bezig tante! Ik heb ff bij motte lezen haha.… | 16 jun. '21 |
| Henk | Nou zus , je bent al een heel eind van huis , lijkt… | 16 jun. '21 |


- Kitty Bongaerts: Hoi Bea...nou echt wat een…
- Andries Tromp: , 🐚👍
- Bea beumers: Hoi Pepi, ik weet niet wat…
- Bea beumers: Waw Andries, je hebt nog…
- Pepi: Hoi Bea, Ik ben ook op weg…
Alle reacties »