Reacties

Reacties 451 - 500 van 1263

Naam Reactie Datum
Peet Denk dat een dag rust niet verkeerd is nu. De Paus… 22 jun. '21
Jeanne Beumers Je bent in eten gezellige omgeving zus. Niks mis mee… 22 jun. '21
Twan Hoi Bea, je bent al een heel eind op weg naar Rome.… 22 jun. '21
Maike Wat is het daar mooi! En een lekker badje....Wat een… 21 jun. '21
Cleenewerck Roland Wat een soepje doen kan met de benen 21 jun. '21
Ans aarts Hoi Bea geweldig hoe je bezig bent het is net of ik… 21 jun. '21
Bea beumers Fijn dat ik zo op de hoogte wordt gehouden van de… 21 jun. '21
Peter Good geluustert...Beumpie .! Rustdaag gehalden én… 21 jun. '21
Bruno Wat een toppertje 👍🏼👍🏼👍🏼 20 jun. '21
Petra Dat is vakantie! 20 jun. '21
Postbode Marloes heerlijk, geen kinderen ;) :) niet eng met bliksem… 20 jun. '21
Els Heej die Beum ,,, jeetje waat hes dich unne mood ,… 20 jun. '21
Peter Heejjjjj die Beummmm.... lekker bezig , bikkel...… 20 jun. '21
Truus Thiesen Ha, was dus afzien . Maar wat een heerlijke pot bier… 20 jun. '21
Piet hovens Het is weliswaar zwaar zo'n 35 km. Kun je die… 20 jun. '21
Will Stammen Super knap Bea,En een wel verdiende pot bier.Petje… 20 jun. '21
Petra Wat een afschuwelijke afstand ook 35 km. Niet gek… 19 jun. '21
Susanne Je kunt dit Bea. Ik leef met je mee. En idd misschien… 19 jun. '21
May Misschien een “wandelmaatje” 19 jun. '21
Jeanne Verheijen Waauw, waauw, waauw, wat heb jij toch steeds mazzel!… 19 jun. '21
Jeanne Verheijen Dat plekje ken ik wel ja😁 19 jun. '21
Door Hahahahaha.....ze hebben vast gedacht dat je vroeger… 19 jun. '21
Peet Fantastisch geregeld weer. Die engeltjes heb jij niet… 19 jun. '21
Jan savelkoul. Elk heeft zo,n engeltje en soms kust het zachtjes… 19 jun. '21
Jeanne Beumers Het moet de Beumers charme zijn...zielig zie je er… 19 jun. '21
Truus Thiesen Wat een super mensen hè Bofkont !!!!!!🙋‍♀️🐕 18 jun. '21
Jose Het gaat lekker zo Bea. Je bent goed bezig. Lees je… 18 jun. '21
Petra Geweldig Bea! Je doet het fantastisch. Slaap lekker… 18 jun. '21
Jan Berkers Is blond je geluk? Hou vol! Veel wandelplezier gewenst. 18 jun. '21
Henk en Ria Leuke ontmoetingen Bea! Is de route goed gemarkeerd?… 18 jun. '21
Piet hovens Ja de autoroute de A31bij Metz ,die Bea gedeeltelijk… 18 jun. '21
Jan savelkoul. Als je in Rome bent aangekomen niet vergeten je voeten… 18 jun. '21
Petra Goed gelopen Bea ondanks de hitte! Heel mooi om te… 17 jun. '21
Maria Over heuvels en door dalen.Al in Frankrijk.Een hele… 17 jun. '21
Peter Beum.... alde Pelfrim ....😉👍Geit dich weer goed… 17 jun. '21
Andries Tromp Wat een gastvrijheid, geweldig! Sluit me aan bij de… 17 jun. '21
Piet hovens Zelfs vluchtelingen uit Bosnië zijn bereid een alleen… 17 jun. '21
Jan Berkers Mooi om jouw dagelijkse reisverslagen te lezen, zoals… 17 jun. '21
Jan savelkoul. Mooi zijn van binnen is een groot bezit . 17 jun. '21
Door Kei knap hoe je elke avond een slaapplek en eten weet… 17 jun. '21
Marian hooijmans Zo dat is echt leuk! Een goed bed en lekker eten.… 17 jun. '21
Miriam Coopmans Wow,Bea. Met je vriendelijke uitstraling open je (letterlijk)… 17 jun. '21
Jeanne Beumers Houd he taai.Die mooie herinneringen neem je weer… 17 jun. '21
Simone Erg leuke verhalen en zekers zo'n leuke ontmoetingen.… 17 jun. '21
Twan Super Bea, voor elk (potentieel) probleem is altijd… 17 jun. '21
Susanne Leuke verhalen Bea. Kijk telkens uit naar je volgende… 16 jun. '21
Jeanne Verheijen Neem morgen maar een dagje rust bij die koelcentrale… 16 jun. '21
Peter Lekker bezig , Beum!Toppertje!💪👌👍 Moeje routes,… 16 jun. '21
Kelly Good bezig tante! Ik heb ff bij motte lezen haha.… 16 jun. '21
Henk Nou zus , je bent al een heel eind van huis , lijkt… 16 jun. '21

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...