Reacties

Reacties 601 - 650 van 780

Naam Reactie Datum
Will Stammen Weer super Bea.Mooi plekke.Enjoy 11 mei '24
Truus Thiesen Ha.. lsuper mooie foto's en een mooie slapplek… 11 mei '24
Truus Thiesen Ha Beum... soms denk ik kon ik maar eens een dagje… 11 mei '24
Peter Potvrrr...inderdaad det is verdomd lastig , as se… 11 mei '24
Peter Hads auk wal ffkes mei kinne zingen.....😂👍 11 mei '24
Bea beumers O Will, dit is nog maar het begin het gaat nog veel… 11 mei '24
Will Maar Bea, wat een gedoe om aan eten en drinken te… 11 mei '24
Jose Mooier weer en je hebt het weer goed getroffen. Wat… 10 mei '24
Miriam Coopmans Wauw! 10 mei '24
Jose Lekker bezig Bea. Wat heerlijk zo. Nu nog wat beter… 10 mei '24
Jose Wat een mooie ervaring Bea. Het is jou gegund. 10 mei '24
Mary.teunissen Ziet er lekker uit, zal wel smaken na een dagje niks,… 10 mei '24
Miriam Coopmans Gelukkig weer wat te eten gekregen! Succes op je verdere… 9 mei '24
Petra Goed blijven eten anders val je van de graat! Je verbruikt… 9 mei '24
Truus Thiesen Ha meid,, wat vervelend dat je zo moet zoeken en omlopen… 9 mei '24
Will Stammen Good bezig Beum.En nou auch wer een lekker zunke 🌞dr… 9 mei '24
Mary.teunissen Prachtig en ontroerend om te lezen 9 mei '24
Mary.teunissen Er zijn gelukkig nog veel goede en lieve mensen ,… 9 mei '24
Mary.teunissen Hopelijk lekker geslapen,en leuk om de verhalen te… 9 mei '24
Loet en Annelies Ha Bea. Bij een klooster, zou je toch denken, liefdadigheid… 8 mei '24
Andries Tromp Ik sliep in dat klooster, beetje sekte-achtige groep… 8 mei '24
Petra Een hele goeie nacht gewenst Bea, hopelijk niet te… 8 mei '24
Berlinda van Westen Al weer een paar dagen thuis in Nederland en aan het… 8 mei '24
Kitty Bongaerts Stik jaloers..wat zou ik ook graag gaan. Super hoe… 7 mei '24
Jeanne janssen Wat leest het lekker, en gelukkig gaat het met de… 7 mei '24
Peet Det duis se wer good. Dej engel is wel unne hiele… 7 mei '24
Jeanne janssen Wat een mooie foto met jullie saampjes 7 mei '24
Jeanne janssen Hallo Bea Veel succes 💪 7 mei '24
Tineke Wilms Hoop voor jou, dat en de zonnebril en het engeltje… 7 mei '24
Petra Blauwe luchten en zonnebril, wat wil je nog meer!… 7 mei '24
Annie en Theo Koopmans Geweldig Bea bij de familie von Trapp.Genieten Bea… 7 mei '24
Els Hallo Bea, ik heb je weer gevonden! Vanmorgen bij… 7 mei '24
Andries Tromp Je hebt een engel op he schouder. Wat een geluk met… 7 mei '24
Tommie Sjoën verhaal, wat fijn det dees minse der zien 🙏 6 mei '24
Petra Mooi Bea! De overnachtingen, de ontmoetingen, zelfs… 6 mei '24
Truus Thiesen Wat vervelend al die modder. Let goed op hoor !!!!!… 6 mei '24
Maria Jij maakt heel wat mee onderweg, regen,kou, ook zon… 6 mei '24
Jeanne Beumers Wat mooi, ik krijg zelfs een brok in mijn keel. 6 mei '24
Femke Wauw bea wat een verhalen en avonturen beleef je iedere… 6 mei '24
Andries Tromp Heb je die Engel bij de deur nog gezien? Volgens mij… 6 mei '24
Natasja Bos Wat ontzettend bijzonder! 6 mei '24
Peter Zeeman Bea, je bent een beeldende schrijver. Leuk om zo met… 6 mei '24
Postbode marloes fantastisch!!!! 6 mei '24
Gerty Geweldig Bea wat een mooi gezin en wat weer een gastvrijheid… 6 mei '24
Ine Jacobs Fantastisch. Achteraf blijft je ellende van de modder… 5 mei '24
Ine Jacobs GEWELDIG HOE HET TOEVAL JE MEEZIT🍀👌 5 mei '24
Truus Thiesen En daar valt mevrouw weer met haar kont in de boterham..… 5 mei '24
JFHM Wijnhoven Nu ik weet dat je op weg bent, meteen gaan lezen.… 5 mei '24
Susanne Berkers je weet t inmiddels uit ervaring allemaal goed aan… 5 mei '24
Wilma Hoi Bea, je gaat weer als een speer ondanks het slechte… 5 mei '24

1  « Vorige 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »