Reacties
Reacties 601 - 650 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Will Stammen | Weer super Bea.Mooi plekke.Enjoy | 11 mei '24 |
| Truus Thiesen | Ha.. lsuper mooie foto's en een mooie slapplek… | 11 mei '24 |
| Truus Thiesen | Ha Beum... soms denk ik kon ik maar eens een dagje… | 11 mei '24 |
| Peter | Potvrrr...inderdaad det is verdomd lastig , as se… | 11 mei '24 |
| Peter | Hads auk wal ffkes mei kinne zingen.....😂👍 | 11 mei '24 |
| Bea beumers | O Will, dit is nog maar het begin het gaat nog veel… | 11 mei '24 |
| Will | Maar Bea, wat een gedoe om aan eten en drinken te… | 11 mei '24 |
| Jose | Mooier weer en je hebt het weer goed getroffen. Wat… | 10 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Wauw! | 10 mei '24 |
| Jose | Lekker bezig Bea. Wat heerlijk zo. Nu nog wat beter… | 10 mei '24 |
| Jose | Wat een mooie ervaring Bea. Het is jou gegund. | 10 mei '24 |
| Mary.teunissen | Ziet er lekker uit, zal wel smaken na een dagje niks,… | 10 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Gelukkig weer wat te eten gekregen! Succes op je verdere… | 9 mei '24 |
| Petra | Goed blijven eten anders val je van de graat! Je verbruikt… | 9 mei '24 |
| Truus Thiesen | Ha meid,, wat vervelend dat je zo moet zoeken en omlopen… | 9 mei '24 |
| Will Stammen | Good bezig Beum.En nou auch wer een lekker zunke 🌞dr… | 9 mei '24 |
| Mary.teunissen | Prachtig en ontroerend om te lezen | 9 mei '24 |
| Mary.teunissen | Er zijn gelukkig nog veel goede en lieve mensen ,… | 9 mei '24 |
| Mary.teunissen | Hopelijk lekker geslapen,en leuk om de verhalen te… | 9 mei '24 |
| Loet en Annelies | Ha Bea. Bij een klooster, zou je toch denken, liefdadigheid… | 8 mei '24 |
| Andries Tromp | Ik sliep in dat klooster, beetje sekte-achtige groep… | 8 mei '24 |
| Petra | Een hele goeie nacht gewenst Bea, hopelijk niet te… | 8 mei '24 |
| Berlinda van Westen | Al weer een paar dagen thuis in Nederland en aan het… | 8 mei '24 |
| Kitty Bongaerts | Stik jaloers..wat zou ik ook graag gaan. Super hoe… | 7 mei '24 |
| Jeanne janssen | Wat leest het lekker, en gelukkig gaat het met de… | 7 mei '24 |
| Peet | Det duis se wer good. Dej engel is wel unne hiele… | 7 mei '24 |
| Jeanne janssen | Wat een mooie foto met jullie saampjes | 7 mei '24 |
| Jeanne janssen | Hallo Bea Veel succes 💪 | 7 mei '24 |
| Tineke Wilms | Hoop voor jou, dat en de zonnebril en het engeltje… | 7 mei '24 |
| Petra | Blauwe luchten en zonnebril, wat wil je nog meer!… | 7 mei '24 |
| Annie en Theo Koopmans | Geweldig Bea bij de familie von Trapp.Genieten Bea… | 7 mei '24 |
| Els | Hallo Bea, ik heb je weer gevonden! Vanmorgen bij… | 7 mei '24 |
| Andries Tromp | Je hebt een engel op he schouder. Wat een geluk met… | 7 mei '24 |
| Tommie | Sjoën verhaal, wat fijn det dees minse der zien 🙏 | 6 mei '24 |
| Petra | Mooi Bea! De overnachtingen, de ontmoetingen, zelfs… | 6 mei '24 |
| Truus Thiesen | Wat vervelend al die modder. Let goed op hoor !!!!!… | 6 mei '24 |
| Maria | Jij maakt heel wat mee onderweg, regen,kou, ook zon… | 6 mei '24 |
| Jeanne Beumers | Wat mooi, ik krijg zelfs een brok in mijn keel. | 6 mei '24 |
| Femke | Wauw bea wat een verhalen en avonturen beleef je iedere… | 6 mei '24 |
| Andries Tromp | Heb je die Engel bij de deur nog gezien? Volgens mij… | 6 mei '24 |
| Natasja Bos | Wat ontzettend bijzonder! | 6 mei '24 |
| Peter Zeeman | Bea, je bent een beeldende schrijver. Leuk om zo met… | 6 mei '24 |
| Postbode marloes | fantastisch!!!! | 6 mei '24 |
| Gerty | Geweldig Bea wat een mooi gezin en wat weer een gastvrijheid… | 6 mei '24 |
| Ine Jacobs | Fantastisch. Achteraf blijft je ellende van de modder… | 5 mei '24 |
| Ine Jacobs | GEWELDIG HOE HET TOEVAL JE MEEZIT🍀👌 | 5 mei '24 |
| Truus Thiesen | En daar valt mevrouw weer met haar kont in de boterham..… | 5 mei '24 |
| JFHM Wijnhoven | Nu ik weet dat je op weg bent, meteen gaan lezen.… | 5 mei '24 |
| Susanne Berkers | je weet t inmiddels uit ervaring allemaal goed aan… | 5 mei '24 |
| Wilma | Hoi Bea, je gaat weer als een speer ondanks het slechte… | 5 mei '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »