Reacties
Reacties 551 - 600 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Natasja Bos | Wat een pech heb je met het weer Bea. Maar hier is… | 21 mei '24 |
| Twan | Hoi Bea. Laat je niet klein krijgen door dat noodweer… | 21 mei '24 |
| Petra | Sterkte Sterke Bea! Kleine troost: in Nederland stroomt… | 20 mei '24 |
| Kitty Bongaerts | Pffff...op en af gaat het volgens mij?? Heb je geen… | 20 mei '24 |
| Bea beumers | Ben jij ook naar Le Puy gelopen Petra ? | 20 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Nou Bea, dru(i)m lekker!! Heese verdeend! | 19 mei '24 |
| Petra | Ik weet dat ik 22(!!!!) jaar geleden ook helemaal… | 19 mei '24 |
| Bea beumers | Ja camping wist ik van, maar 't weer is veel… | 19 mei '24 |
| Andries Tromp | Ha Bea! Ja prachtig daar in Vezelay, ben er nu meerdere… | 19 mei '24 |
| Petra | Heel mooi, Vezelay! Ik sliep op dezelfde slaapzaal… | 18 mei '24 |
| Jose | Geniet van je mooie verhalen en de mooie mensen die… | 18 mei '24 |
| Truus Thiesen | Super meid.. ik ben een klein beetje jaloers.. ik… | 18 mei '24 |
| Peter | proost,.....bofkont! | 18 mei '24 |
| Ans | Haha, die Bea, jij fixt ‘t maar weer! Heel leuk… | 18 mei '24 |
| Simone | Wat ontmoet je toch leuke en gastvrije mensen. | 18 mei '24 |
| Will Stammen | Wat weer een mooi verhaal,en wat ook weer super lieve… | 17 mei '24 |
| Miriam Coopmans | WAUW! | 17 mei '24 |
| Petra | Alweer heel mooie plaatjes.En geen regen! Van die… | 17 mei '24 |
| Peter | Hoi Beum, fijn um dien verhaolen te lezen, der gebeurt… | 17 mei '24 |
| Twan | Hoi Bea, goed bezig👍 Met Vézelay in zicht wordt… | 17 mei '24 |
| Kitty Bongaerts | Nou ..ff bijgelezen...het gaat je nog goed af...toppie… | 16 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Bijzondere pelgrims tref je onderweg, Bea. Eerst Bianca… | 16 mei '24 |
| Petra | Mooie plek voor jou en je tentje, slaap lekker! | 16 mei '24 |
| Truus Thiesen | Je vind steeds weer de goede mensen die het voor jou… | 16 mei '24 |
| Jose | Dat heb je weer goed geregeld Bea. Leuk om je verhalen… | 16 mei '24 |
| Petra | Mooie dag Bea! | 15 mei '24 |
| Truus Thiesen | Wat vervelend al die regen. Het moet toch een keertje… | 15 mei '24 |
| Marjo Stolzenbach | Wat je allemaal meemaakt. Maar je bent een doorzetter. | 15 mei '24 |
| Ine Jacobs | Wat weer een belevenis👌 | 14 mei '24 |
| Petra | Je hebt een heerlijk kamertje voor vannacht. Slaap… | 14 mei '24 |
| Bea beumers | Scheen, Lies, vandaag heb ik de hele dag in de regen… | 14 mei '24 |
| Lies | Hoi Bea , Met veel belangstelling zijn we je weer… | 14 mei '24 |
| Eugène en Ans Uiting - van de Pasch | Hoi Bea. Wat leuk om je weer te volgen. Veel herinneringen… | 14 mei '24 |
| Andries Tromp | Lekker effe rust, heerlijk toch! 😴🙏 | 13 mei '24 |
| Petra | Goeie plek, rust goed uit! | 13 mei '24 |
| Will Stammen | Super Bea.even bijtanken en de tijd nemen 🥰 | 13 mei '24 |
| Peter | Inderdaad ein zwaore daag ...maar niks is tevuul veur… | 13 mei '24 |
| Natasja Bos | Dat is nog eens een afstand die je vandaag hebt gelopen!… | 13 mei '24 |
| Andries Tromp | Ha Bea, k heb daar in Troyes precies hezelfde meegemaakt.… | 13 mei '24 |
| Petra | 38 km! Mig dunkt. Gauw die voeten omhoog. In Poitiers… | 12 mei '24 |
| Peet | Nou, det waas unne zwoare daag😒 Snel sloape en… | 12 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Ook n leuke slaapplek...incl. touwladder 😉 | 12 mei '24 |
| Susanne Berkers | Poeh Bea, je komt zo nog ns ergens hè… suc6 met… | 12 mei '24 |
| Andries Tromp | Mooi plekje Bea! Fijne rustige korte etappe! 🥾🥾⛱️🌞 | 12 mei '24 |
| Jose | Mooi kasteeltje om te kopen Bea! Heerlijk met dat… | 12 mei '24 |
| Ine Jacobs | Het echte avontuur🤣🐄🥶 | 12 mei '24 |
| Ine Jacobs | Volgens mij heb jij de hele engelenhemel op je schouder… | 12 mei '24 |
| Truus Thiesen | Ha,,,, Hier een zonnige dag.. Vannacht en gisteren… | 12 mei '24 |
| Kitty Bongaerts | Hey meid..jeetje al 3 weken onderweg💪gelukkig goed… | 11 mei '24 |
| Paul van de Meerakker | Ziet er weer goed uit allemaal. En fijn dat het weer… | 11 mei '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »