Reacties
Reacties 501 - 550 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petra | Nag efkes de raege, is hej auch zoë, wørdt echt… | 30 mei '24 |
| Jeanne Beumers | Je ziet er nog goed uit Pelgrim. Het doet je goed,… | 30 mei '24 |
| Henk en Ria | Hoi Bea, je bent een topper hoor! Je hebt wel heel… | 30 mei '24 |
| Door | Eindelijk een heel klein beetje rust........................die… | 30 mei '24 |
| Natasja Bos | Fijn zo'n rust dagje. Dit verdiend!! | 30 mei '24 |
| Jan Verjans | Bea ik leef met je mee, ik ga vandaag met de motor… | 30 mei '24 |
| Maria | Even een pauze en rust nemen,zodat je weer met frisse… | 29 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Goed zo! Dik verdiend zo'n "break".… | 29 mei '24 |
| Peter | Eindelijk rust...de bis gen 25 mier....dus neem dee… | 29 mei '24 |
| Maike | Tantetje goed dat je ook even tijd pakt om bij te… | 29 mei '24 |
| Petra | Wat heerlijk zo'n dag om bij te komen. Houd je… | 29 mei '24 |
| Twan | Hoi Bea. Prachtige natuur in die streek en dat blijft… | 29 mei '24 |
| Ine Jacobs | Wat een verhalen weer. Genieten voor de achterblijvers | 28 mei '24 |
| Petra | Idd prachtige plaatjes. Eenzame streek daar. Als je… | 28 mei '24 |
| Truus Thiesen | Wat fijn Bea die behulpzame warme mensen.. Die mindere… | 28 mei '24 |
| Nancy | Ik geniet van je verhalen Bé! Je hebt het wel zwaar… | 28 mei '24 |
| Petra | Wat heerlijk om zulke lieve mensen te treffen | 27 mei '24 |
| Peter | Lekker bezig Beum....ut geit dich good aaf😎die… | 27 mei '24 |
| Will Stammen | Wat tof,dat je bij Lauren mocht slapen.Er zijn toch… | 27 mei '24 |
| Petra | Heb een goede nacht in de camper! Morgenvroeg gezond… | 27 mei '24 |
| Marianne van den Berkmortel | Wat tref je toch bijzondere mensen. Je gaat ontzettend… | 26 mei '24 |
| Simone | Wat fijn dat je voor deze nacht een lekker slaapplekje… | 26 mei '24 |
| Bea beumers | Hé die Wim, ik zal kijken of ik er straks een kan… | 26 mei '24 |
| Bea beumers | Mooi die blauwe luchten hè, vandaag is het weer allemaal… | 26 mei '24 |
| Petra | De blauwe luchten maken de fotos nog eens zo mooi.… | 26 mei '24 |
| Wim van oëwmen Herm | Hoi Bea. Wát schrievde geej geweldige verhaale, echter… | 26 mei '24 |
| Bea beumers | De route staat onder mijn profiel. | 26 mei '24 |
| Eugène en Ans Uiting - van de Pasch | Hoi Bea, de zon maakt t echt makkelijker. Vraag? Wat… | 26 mei '24 |
| Miriam Coopmans | 👍👍👍 Klinkt super goed, Bea!! Top dagje, zo… | 25 mei '24 |
| Lies | Hoi Bea , Vandaag gelukkig geen regendag , Met heel… | 25 mei '24 |
| Twan | Hoi Bea. Die slang had haast, was wel erg bang voor… | 25 mei '24 |
| Petra | Geweldig! | 24 mei '24 |
| Will Stammen | Erg mooi daar.Geniet weer van je verhalen,en beleef… | 24 mei '24 |
| Truus Thiesen | Machtig mooi hè Beum om dit allemaal mee te mogen… | 23 mei '24 |
| Jeanne Beumers | Een fijne dag achter de rug zus. Als die blijven komen… | 23 mei '24 |
| Bea beumers | Dat is een stuk oostelijker dan ik loop Eugène. | 23 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Proost!!!!! Bikkel!! | 23 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Gekocht?? | 23 mei '24 |
| Eugène en Ans Uiting - van de Pasch | Ha Bea. Ik ben 2008 via Taize gelopen en daar 2 dagen… | 23 mei '24 |
| Peet | Joa zus, t zit ff neet mit. Ach det huurt der helaas… | 23 mei '24 |
| Wim Crijns | B. Het eerste maandje lopen zit erop. Ik lees je blog… | 23 mei '24 |
| Bea beumers | Dat zijn nog 300km Petra, dus nog 12 dagen en nachten. | 23 mei '24 |
| Petra | Het zit je niet mee met het weer maar er komen andere… | 22 mei '24 |
| Andries Tromp | Leuke plek, ik heb daar ook geslapen (en pizza gegeten!)… | 22 mei '24 |
| Peter | Beummmmm…….rambo sluup auk in de böss as der… | 22 mei '24 |
| Peter | Potdomme Beum….det is echt aafzeen….staole bein,… | 22 mei '24 |
| Miriam Coopmans | Ha Bea, goede keuze, n warme plek om te overnachten.… | 21 mei '24 |
| Petra | Walk on. WALK ON!! Dit is een dip, die gaat over.… | 21 mei '24 |
| Wil Ebisch | Wat ontzettend knap. Elke dag weer een overwinning.… | 21 mei '24 |
| Tineke Wilms | Ja Bea, kan me voorstellen, dat het niet meevalt,… | 21 mei '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »