Reacties

Reacties 451 - 500 van 780

Naam Reactie Datum
Petra Le Puy, eindelijk! Super gedaan! Je bent nog sterker… 6 jun. '24
Henk en Ria Bea,wat Andries zegt is zo, die mis en de trappen… 6 jun. '24
Andries Tromp Moet je toch aan hospitalero gaan vragen. Ik was er… 6 jun. '24
Bea beumers Ja die alberge is het Andries, maar van een mis weet… 6 jun. '24
Andries Tromp Proficiat Bea, na al die regen en ellende toch aangekomen… 6 jun. '24
Door Super fijn dit! Hopelijk blijft het zomer in Frankrijk!!! 6 jun. '24
Natasja Bos Eindelijk!!!! Wat fijn dat het zonnetje nu schijnt.… 6 jun. '24
Twan Gelukkig kan je nu ook van het weer genieten, dat… 6 jun. '24
Petra Je hebt het verdiend! Schrik niet te erg van de drukte… 5 jun. '24
Will Ooohhh…. Zo moet dat.. dat klinkt beter.. wat n… 5 jun. '24
Jeanne Beumers Ik geniet met je mee zus. Moge er nog veel van zulke… 5 jun. '24
Peter Beun, echt ‘tekkel’ wear hese gehad! Mér good… 5 jun. '24
Peter Ha Beum, gelokkig hebben de weergoden het Good met… 5 jun. '24
Els Hoi Bea, ik volg je al vanaf je eerste tocht naar… 5 jun. '24
Will Stammen Wat fijn Bea dat het weer,weer wat beter is word.Hopelijk… 5 jun. '24
Will Na re re re regen ☔️ 🌧️ komt dan eindelijk… 4 jun. '24
Gerty Bea de zon gaat nu echt schijnen voor jou Dat heb… 4 jun. '24
Lianne Heel knap Bea hoe je het allemaal doet! Valt niet… 4 jun. '24
Maria Je hebt al heel wat doorstaan,Hopelijk nu beter weer,Na… 4 jun. '24
Lianne Wat een geluk en wat een mooie foto's! Wat doe… 4 jun. '24
Tommie Poah wat un pech met t waer, mer goot det engelen… 4 jun. '24
Reynaert Urbain Proficiat… 4 jun. '24
Lianne Wat mooi om te lezen en wat bijzonder wat je allemaal… 4 jun. '24
Lianne Leuk om te lezen je verhalen Bea! En wat een geluk… 4 jun. '24
Petra Toch een mooie plek al staat er geen draad omheen.… 4 jun. '24
Truus Thiesen Ha meid.. Hopelijk laat je nu die koude natte dagen… 4 jun. '24
Natasja Bos Heerlijk een dag geen regen. Op naar betere tijden! 4 jun. '24
Ans Wij, op vakantie in Kroatië een flinke bui, laat… 3 jun. '24
Petra Hopelijk nu het allermoeilijkste achter de rug, ik… 3 jun. '24
Mary.teunissen Och Bea wat heb ik respect voor jou, hopelijk snel… 3 jun. '24
Peter ZEKERSSS.... Respect veur dich Beum, nou komme de… 3 jun. '24
Natasja Bos Wat fijn een beetje gezelschap Bea. Gedeelde smart… 3 jun. '24
Natasja Bos Wat moet je afzien Bea. Diep respect! 3 jun. '24
Door Goed gedaan!! 10 km in de auto!!! Das juist krachtig… 3 jun. '24
Twan Wat een ellende Bea, had je naar een toverstaf😉.… 3 jun. '24
Petra Binnenkort ben je niet meer alleen onderweg op de… 2 jun. '24
Peet Ich spring bijna in de auto um dich oeth dien lijden… 2 jun. '24
John Holla Beum beum beum...wat heb ik toch vuuël respect veur… 2 jun. '24
Petra Komt allemaal goed! Steeds minder bergen.Lekker slapen… 1 jun. '24
Susanne Berkers Bea respect! (Met een uitroep teken). Zo moedig dit.… 1 jun. '24
Will Stammen Respect Bea.💪💪💪 1 jun. '24
Wilma Wat een doorzetter ben je. Maar na regen komt een… 1 jun. '24
Miriam Coopmans Poeh Bea, Het zit je niet mee qua weer. Dat jij kunt… 1 jun. '24
Twan Nou Bea, wat een ellende. Je treft het niet met al… 1 jun. '24
Louis Leemans Hallo Bea... ik sliep ook in dat klooster... het was… 31 mei '24
Petra Bea Bea pelgrim, het zit je niet mee...voor wat het… 31 mei '24
Andries Tromp Ik duim weer voor je voor beter weer Bea! Wandelen… 31 mei '24
Will Stammen He Beum,heel goed dat je even je rust hebt genomen… 31 mei '24
Andries Tromp Begint vervelend te worden, die regen..🌧️🌧️🌧️Hier… 31 mei '24
Gerty Wat een doorzettingsvermogen heb jij Petje af hopelijk… 30 mei '24

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...