Reacties
Reacties 451 - 500 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petra | Le Puy, eindelijk! Super gedaan! Je bent nog sterker… | 6 jun. '24 |
| Henk en Ria | Bea,wat Andries zegt is zo, die mis en de trappen… | 6 jun. '24 |
| Andries Tromp | Moet je toch aan hospitalero gaan vragen. Ik was er… | 6 jun. '24 |
| Bea beumers | Ja die alberge is het Andries, maar van een mis weet… | 6 jun. '24 |
| Andries Tromp | Proficiat Bea, na al die regen en ellende toch aangekomen… | 6 jun. '24 |
| Door | Super fijn dit! Hopelijk blijft het zomer in Frankrijk!!! | 6 jun. '24 |
| Natasja Bos | Eindelijk!!!! Wat fijn dat het zonnetje nu schijnt.… | 6 jun. '24 |
| Twan | Gelukkig kan je nu ook van het weer genieten, dat… | 6 jun. '24 |
| Petra | Je hebt het verdiend! Schrik niet te erg van de drukte… | 5 jun. '24 |
| Will | Ooohhh…. Zo moet dat.. dat klinkt beter.. wat n… | 5 jun. '24 |
| Jeanne Beumers | Ik geniet met je mee zus. Moge er nog veel van zulke… | 5 jun. '24 |
| Peter | Beun, echt ‘tekkel’ wear hese gehad! Mér good… | 5 jun. '24 |
| Peter | Ha Beum, gelokkig hebben de weergoden het Good met… | 5 jun. '24 |
| Els | Hoi Bea, ik volg je al vanaf je eerste tocht naar… | 5 jun. '24 |
| Will Stammen | Wat fijn Bea dat het weer,weer wat beter is word.Hopelijk… | 5 jun. '24 |
| Will | Na re re re regen ☔️ 🌧️ komt dan eindelijk… | 4 jun. '24 |
| Gerty | Bea de zon gaat nu echt schijnen voor jou Dat heb… | 4 jun. '24 |
| Lianne | Heel knap Bea hoe je het allemaal doet! Valt niet… | 4 jun. '24 |
| Maria | Je hebt al heel wat doorstaan,Hopelijk nu beter weer,Na… | 4 jun. '24 |
| Lianne | Wat een geluk en wat een mooie foto's! Wat doe… | 4 jun. '24 |
| Tommie | Poah wat un pech met t waer, mer goot det engelen… | 4 jun. '24 |
| Reynaert Urbain | Proficiat… | 4 jun. '24 |
| Lianne | Wat mooi om te lezen en wat bijzonder wat je allemaal… | 4 jun. '24 |
| Lianne | Leuk om te lezen je verhalen Bea! En wat een geluk… | 4 jun. '24 |
| Petra | Toch een mooie plek al staat er geen draad omheen.… | 4 jun. '24 |
| Truus Thiesen | Ha meid.. Hopelijk laat je nu die koude natte dagen… | 4 jun. '24 |
| Natasja Bos | Heerlijk een dag geen regen. Op naar betere tijden! | 4 jun. '24 |
| Ans | Wij, op vakantie in Kroatië een flinke bui, laat… | 3 jun. '24 |
| Petra | Hopelijk nu het allermoeilijkste achter de rug, ik… | 3 jun. '24 |
| Mary.teunissen | Och Bea wat heb ik respect voor jou, hopelijk snel… | 3 jun. '24 |
| Peter | ZEKERSSS.... Respect veur dich Beum, nou komme de… | 3 jun. '24 |
| Natasja Bos | Wat fijn een beetje gezelschap Bea. Gedeelde smart… | 3 jun. '24 |
| Natasja Bos | Wat moet je afzien Bea. Diep respect! | 3 jun. '24 |
| Door | Goed gedaan!! 10 km in de auto!!! Das juist krachtig… | 3 jun. '24 |
| Twan | Wat een ellende Bea, had je naar een toverstaf😉.… | 3 jun. '24 |
| Petra | Binnenkort ben je niet meer alleen onderweg op de… | 2 jun. '24 |
| Peet | Ich spring bijna in de auto um dich oeth dien lijden… | 2 jun. '24 |
| John Holla | Beum beum beum...wat heb ik toch vuuël respect veur… | 2 jun. '24 |
| Petra | Komt allemaal goed! Steeds minder bergen.Lekker slapen… | 1 jun. '24 |
| Susanne Berkers | Bea respect! (Met een uitroep teken). Zo moedig dit.… | 1 jun. '24 |
| Will Stammen | Respect Bea.💪💪💪 | 1 jun. '24 |
| Wilma | Wat een doorzetter ben je. Maar na regen komt een… | 1 jun. '24 |
| Miriam Coopmans | Poeh Bea, Het zit je niet mee qua weer. Dat jij kunt… | 1 jun. '24 |
| Twan | Nou Bea, wat een ellende. Je treft het niet met al… | 1 jun. '24 |
| Louis Leemans | Hallo Bea... ik sliep ook in dat klooster... het was… | 31 mei '24 |
| Petra | Bea Bea pelgrim, het zit je niet mee...voor wat het… | 31 mei '24 |
| Andries Tromp | Ik duim weer voor je voor beter weer Bea! Wandelen… | 31 mei '24 |
| Will Stammen | He Beum,heel goed dat je even je rust hebt genomen… | 31 mei '24 |
| Andries Tromp | Begint vervelend te worden, die regen..🌧️🌧️🌧️Hier… | 31 mei '24 |
| Gerty | Wat een doorzettingsvermogen heb jij Petje af hopelijk… | 30 mei '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »