Reacties
Reacties 701 - 750 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bea beumers | Waw Ine, ik heb voor 4 maanden 13 kg. | 27 apr. '24 |
| Ine Jacobs | Geweldig, al zoveel ontmoetingen in zo'n korte… | 27 apr. '24 |
| Jeanne Beumers | Hopelijk krijg je beter weer groetjes Jan | 27 apr. '24 |
| Ine Jacobs | Goed geregeld zeg. Daar kan ik van leren haha | 27 apr. '24 |
| Jeanne Beumers | Je krijgt meer vertrouwen dat het wel zal lukken met… | 27 apr. '24 |
| Ine Jacobs | Wauw Bea, ik ga je verslagen lezen, ben vannacht nog… | 27 apr. '24 |
| Mary.teunissen | Hoi Bea, leuk ,ik ga mee op avontuur ( denkbeeldig… | 27 apr. '24 |
| Bea beumers | Zo is het Andries, ik heb de tent mee maar ook mijn… | 27 apr. '24 |
| Andries Tromp | Dankje voor de tip Bea! Zelfde route dus die ik liep,… | 27 apr. '24 |
| Bea beumers | Ja Petra, voor de komende dagen alleen maar Maas. | 27 apr. '24 |
| Bea beumers | Hoi Andries. Voor de route kijk op mijn profiel van… | 27 apr. '24 |
| Peet | Ha zus. Dien tent haajs se wel thoës kinne laote.… | 27 apr. '24 |
| Andries Tromp | Ha Bea, alweer 7 dagen onderweg! Geniet van dat laatste… | 27 apr. '24 |
| Andries Tromp | Hee Bea, Lees vandaag pas dat je weer ungerwaeg bent!… | 27 apr. '24 |
| Door | Karakteristieke en mooie beelden! Wát een overnachting… | 27 apr. '24 |
| Petra | Mooi Bea, mooie avonturen. Morgen langs de Maas? | 26 apr. '24 |
| Truus Thiesen | Ha meisie ,,,Volgens mij heb je iets op schouder zitten… | 26 apr. '24 |
| Annie en Theo Koopmans | Mooi foto's Bea Fijn weekend🙋♀️🙋♂️ | 26 apr. '24 |
| Will Stammen | Whow,prachtig | 26 apr. '24 |
| Peter | Ja hallo …. Het gaat je goed af, zekersss betreffende… | 26 apr. '24 |
| Will | Ja hoor, we hebben het ontdekt en het gaat je goed… | 26 apr. '24 |
| Will Stammen | Erg fijn,dat je toch telkens weer ergens kunt slapen,en… | 26 apr. '24 |
| Ans | Ik lees je verhalen met plezier. Jij loopt en hebt… | 25 apr. '24 |
| Jose | Hoi Bea, Je bent weer goed op weg. Hopelijk wordt… | 25 apr. '24 |
| Henk en Ria | Hoi Bea, we volgen je! Je treft het niet met het weer… | 25 apr. '24 |
| Petra | Wat een lieve mensen ontmoet je weer, als je vertrouwen… | 25 apr. '24 |
| Natasja Bos | Hallo Bea, ik ga je weer volgen. Kijk uit naar al… | 25 apr. '24 |
| Marianne van den Berkmortel | Wat is het weer ontzettend leuk om elke avond van… | 24 apr. '24 |
| Gerrie | Hoi Bea, Super dat we je weer kunnen volgen op je… | 24 apr. '24 |
| Kitty Bongaerts | Weer leuk om te horen hoe jij aan je slaapplaatsen… | 24 apr. '24 |
| Miriam Coopmans | Zo te lezen, ben je weer helemaal in je element. Met… | 24 apr. '24 |
| May | Leuke berichten Bea ,leuk om te horen dat er altijd… | 24 apr. '24 |
| Will Stammen | Wat fijn,dat er van die mooie gastvrije mensen zijn.En… | 24 apr. '24 |
| Twan | Goed bezig Bea. Zometeen in het Frans, met een beetje… | 24 apr. '24 |
| Will | Leuk verhaal. ✍️ Je maakt t mee. Wat zal je lekker… | 23 apr. '24 |
| Peter | Ik waas in dee Mercedes gaon liggen met de verwerming… | 23 apr. '24 |
| Annie en Theo Koopmans | Fijne avond en een goede nachtrust Bea🍀🍀 | 23 apr. '24 |
| Annie en Theo Koopmans | Good bezig Bea🍀🍀 | 23 apr. '24 |
| Jeanne Beumers | Het zonnetje schijnt weer. Geniet ervan zus. | 23 apr. '24 |
| Petra | Al volop in het avontuur... Geniet ervan! | 23 apr. '24 |
| Gerty | Goedemorgen Bea hopelijk heb je goed kunnen slapen… | 23 apr. '24 |
| Kitty Bongaerts | Benieuwd hoeveel mannen je lief in de ogen gaat kijken… | 23 apr. '24 |
| Will | Mooi Bea, Hopelijk wordt t gauw wel wat warmer. Met… | 23 apr. '24 |
| Mam | Het weer is niet verbeterd maar met zo n goede rustplaats… | 22 apr. '24 |
| Peter Zeeman | Weer heel leuk om je te volgen via je blog! | 22 apr. '24 |
| Truus Thiesen | Fij om jou zus nog even te begroeten en ik ben er… | 22 apr. '24 |
| Truus Thiesen | Ha meid. Fijn dat je toch kon gaan zaterdag en je… | 22 apr. '24 |
| San | Ha Bea Heel veel succes en plezier | 22 apr. '24 |
| Maike | ❤️ | 22 apr. '24 |
| Loes Ebisch | Ha Bea, Veul succes maedje en ich goan weer genieten… | 22 apr. '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »