Nog 2 weken en 1 dag.

18 maart 2017 - Panningen, Nederland

Hallo lezers, het gaat nu wel erg hard, de komende weken worden heel onrustig, merk het nu al, wat mij betreft kan ik vertrekken.  Alleen is het weer op het moment niet echt uitnodigend om een flinke wandeling te gaan maken, en echt trainen ga ik ook niet meer doen, heb de nodige kilometers in de benen, afgelopen week meer dan 100 km gelopen, nu nog wat uurtjes doorbrengen in de sportschool,      thats  it.                        Afgelopen week er voor gezorgd dat ik mijn 2 stempels in mijn pelgrimspaspoort kreeg.     Het document voor pelgrims die onderweg zijn, als bewijs voor overnachtingen maar ook moet ik deze tonen bij aankomst in Santiago, voor het verkrijgen van een Compostella,  het officiele document.

06-03

Nog een leuke avond gehad met de ,,meiden,, van Bevo,  kreeg een paar leuke cadeautje , waaronder een bescherm engel , deze aan mijn rugzak bevestigd, dus dames,  met een Engel op mijn rug kan het bijna niet meer mis gaan zou je denken,  Bedankt.

26-03-17         Zomertijd,  heerlijk  ,  och rustig aan beum,  t moet nog eerst lente worden, maar natuurlijk  !!!!!    Rustig ben ik allerminst zoals ik al eerder schreef , en het wordt er niet relaxter op, over nu 8 dagen is het D-Day, hoop dat deze temperaturen dan nog even aanhouden, zou heerlijk zijn, ik ben een mooi weer loopster,  tja wie niet !!!!!   Heb alles klaar liggen, het schreeuwt voor ingepakt te worden, kom maar op, heb er zin in.             Wat ga ik nog doen in de resterende  dagen, beetje uitlopen, zodat ik straks vol goede moed en uitgerust van start kan gaan, afscheid nemen van familie - vrienden- kennissen , heel leuk ,  maar zo onwerkelijk allemaal , wat ik precies ga doen dringt denk ik nog niet echt tot me door , dat komt pas als ik een paar daagjes op pad ben denk ik, ondanks dat ik al maanden met de voorbereidingen bezig ben, heel raar , had niet verwacht dat het zo veel met me zou doen.     De eerste maanden van mijn voorbereidingen veel gelopen met mijn mp3,  merk dat het lopen van de afgelopen weken  ( bewust zonder muziek ) veel prettiger loopt, geeft me veel meer rust en maakt me bewuster van de omgeving waarin ik loop,     zit over de 700 oefen kilometers,  is dit veel- of weinig ??  Weet t niet , kom ik wel achter,   heb de eerste 3 overnachtingen al op route staan, met tussen de 22 &26 km pd,  moet kunnen, rest ligt nog open,

Er zijn al lezers die zeggen dat ik weinig schrijf, tja op het ogenblik gebeurt er ook heel weinig, in ieder geval niks interessants, hoop dat ik jullie de komende tijd veel leuke verhalen voor kan schotelen,  maar er zullen ook dan dagen zijn dat er niets of weinig gebeurd,   C'EST LA VIE .

1. Susanne:
    18 maart 2017
    Ha Bea, nu al leuke verhalen. Het gaat je lukken al zal t soms zwaar worden. We denken aan je, Suc6
    Groetjes
  2. Bevo Will:
    Komt helemaal goed Bea
  3. Eugene Uiting:
    Nou Bea je bent der helemaal klaar voor dat lees ik wel. Buen Camino
  4. Jeanne Verheijen:
    Ha Bea,
    Ja ja, ik ga je volgen. Bijna is het zover. Ik hoorde van Jan dat jullie laats weer een keer samen gelopen ‍♀️hebben.gelukkig heb je een beschermengel dus het komt helemaal goed. Groetjes vanuit Zaerum.
  5. Peter Janssen:
    19 maart 2017
    Bea,

Mit ut karakter van unne 'tekkel', de (eige)wiesheid van unne Beumers en ervaring as un sjtoer (ex) brandweerwief geit ut zeker lukke! Geneet er vural van.

Groet.

Peter Janssen
  6. Maike:
    19 maart 2017
    Ha lieve tante!
    Goan dich zeker volgen!
    Hiel veul plezeer en succes xxx
  7. Nicole:
    22 maart 2017
    Ha Bea,

Wat mooi om je op deze manier op je reis te mogen volgen. Nog effkes en dan is het zo ver! Ik wens je een prachtige tocht, veel succes, lol, geluk en vooral geniet!!!
  8. Mam:
    29 maart 2017
    Ik vind het hardstikke spannend wat je gaat doen , wens je veel plezier en pas goed op jezelf, zal je missen , we lezen je avontuur, succes .
  9. Truus Thiesen:
    29 maart 2017
    Ha Bea,
    Super dat je nog even aankwam , gezellig,,,
    Heel veel succes en we blijven jou volgen als het kan..
    Liefs Truus en Piet
  10. Peter:
    31 maart 2017
    Beumpie.... dee twiede beschermengel Bin ik...Ik weit det ut dich geit lukken, dao heb ik alle vertrouwen in!
    Wins dich huul vuul plezeer maar veural " veilige km's" toe.
    Geneet van de umgaeving en beej mindere momenten pas dee Mp.3 speuler gebroeke!
    Moch se dich vervele, Kins se nog altied unne puzzel meinehmen van 1000 stukskes... toi, toi,toi.... ik volg dich op aafstand
  11. Miriam Coopmans:
    31 maart 2017
    Hola Bea, mucho exito con tu viaje. Bueno camino. Conny en ik volgen jouw uitdaging op de voet! Veel succes en geniet! XXX
  12. Hans en Riek camps:
    Hallo Bea,
    De uren voor het vertrek verstrijken langzaam,heel veel succes en hele fijne wandeling naar Santiago,pas goed op je zelf en geniet met volle teugen van dit avontuur,tot ziens op de sportschool.
    Hans en Riek Camps.