Het aftellen van de uren is begonnen.

1 april 2017 - Panningen, Nederland

Na het verstrijken van maanden, vervolgens worden het weken, de dagen die dan volgen zijn ook nog redelijk te behappen , maar t komt nu toch wel heel erg dichtbij,  het zijn de uren die nu gaan tellen, en wat gaat een mens die voor 4 maanden vertrekt nog doen in die tijd, nog een paar hele leuke dagen gehad met het borrelen en afscheid nemen van familie - vrienden  en kennissen , vanavond nog een afscheidsborrel met mam,  zus en broers en aanhang, laatste nachtje in mijn heerlijke bedje, mijn grote vriendin ( konijn puckel )  nog naar het logeeradres brengen, de schatten Will en Marc gaan haar opvangen en verwennen, zal haar enorm missen,  snik.                                                      Het besef dat ik er voor 4 maanden uit trek is er nog niet, komt denk ik pas als ik een paar dagen onderweg ben,  heel onwerkelijk nog steeds,  kon het niet laten afgelopen donderdag nog even een kilometer of 23 te gaan warmlopen,  ging goed,  was ook heerlijk weertje.

Toevalligheden zal ik ook met te maken krijgen onderweg,  de eerste heb ik toch al beleefd afgelopen week op de Zelen ( straat in Panningen )                                 Heb mijn eerste logeeradres afgelopen maandag telefonisch bevestigd,  vrouwtje in Thorn (gezellig).    Nou kreeg dat vrouwtje woensdag bezoek van een goede kennis van mij  (  van de Zelen dus  ), die wel wist dat ik mijn eerste stop in Thorn ging maken maar niet waar,  ze vertelde dat ik in Thorn zou slapen , laat nu het toeval dat ik die loge' ben, wel heel erg toevallig,  toch ,  schept toch al direct een band,    nu al gezellig.                Ook veel succes kaarten en gelukshangers mogen ontvangen van schatten die me een hart onder de riem steken, alle hangers gaan mee, dit gewicht durf ik wel te dragen,  kan alleen maar verlichting brengen.

Lieve mensen,  bedankt voor jullie aanmoedigingen en succesjes  ,   kan niet veel meer doen dan wat ik de afgelopen maanden heb gedaan aan voorbereidingen,  ben er klaar voor,   en ga jullie dan ook niet teleurstellen en mezelf niet ,   en er voor zorgen dat jullie geboeid raken door mijn reisverhalen,   met ups en downs ,  hoop meer ups dan downs,    ga jullie missen,     tot over 4 maanden,     Op naar Santiago de Compostella.        Tot ziens.

1. Bevo Will:
    1 april 2017
    Heel heel veel succes lieverd.ik loop met je mee.
  2. Eugene Uiting:
    Vanuit een warm Malaga wensen Ans en ik je een geweldige reis. Enne toeval bestaat niet .......
  3. John Holla:
    Beum...vuuël succes kanjer!!!!
  4. Hetty Koolen:
    Heel veel succes Bea, ik kan niet wachten om je spannede verhalen telezen.
  5. Jan van der Vight:
    1 april 2017
    Bea veel succes, je kunt het toi toi.
  6. Loek & Ans:
    veul (laup-)plezeer en kiek oeth veur die Franse luuj.
    Laup dien eige ritme en goej aaf en toe det hengelke oet um eine schoene "vis" te vange.
    We zeen ôs.
  7. Susanne:
    Bea, good luck! En geniet van deze ervaring! Zal je tocht volgen. Groetjes
  8. Math:
    Nog effe pitte, as t ter van kumpt Bea, mergevreug mer oppe tieet vertrekke,angers stijt de ganse straot vol um dig oeth te zweije, en det wilsse dink ig neet.
    Veul plezeer meid.
  9. Peter:
    2 april 2017
    Bea, geweldig weerke... de bis onderwaeges.... Go with the flow ... de Kins ut... topper!
  10. Math:
    Gelukkig Trix, plus mienus ein procent van je tocht zit erop, het begin is er. Nu kun je ook zeggen, heerlijk ik ben weg, weg uit de gemeente Peel en Maas, waar je al zo lang naar uit gekeken hebt, Had nog willen aankomen in Thorn met de motor, maar dacht, nee niet doen, geen bekenden meer voor je is misschien beter? Rust goed uit , morgen gezond weer op, lekker ontbijtje, en je weer opmaken voor de volgende trip.
    T gaat je goed, Tinus
  11. Bevo Will:
    2 april 2017
    Super Bea.
    Het begin is gemaakt.Heerlijk weertje erbij,succes verder.
  12. Peter:
    5 april 2017
    05-04-2017
    Ik al begonnen met werken om 05.00 uur.....jij in dromenland!
    (werken....hoor ik je dromen...is een werkwoord).
    Het gaat tot nu toe super meid, de biertjes vallen prima zie ik op de foto's.
    Dag 4 breekt voor je aan......succes en enjoy.