Dag 24 Villey-le-Sec Verplichte rustdag.

22 juni 2021 - Villey-le-Sec, Frankrijk

Helaas heb ik vanmorgen moeten besluiten dat een dag  ,,verplicht,,  rusten de beste optie is voor nu.  Adviezen van derden heeft me met een traan in mijn ooghoek op deze toch wel mooie camping gehouden. Ik ga me wel vermaken en het is helaas niet anders. De jongens zijn vanmorgen weer vertrokken maar er staan nog genoeg Hollanders, en wie weet wat er vandaag weer allemaal arriveerd. Ik kan niet naar een dorp vanaf hier, bar/restaurant gaat pas om 18.00uur open, maar dat is allemaal van mindere zorg. Bewolkt maar droog, kan lekker buiten zitten.  De gehele morgen hoorde ik al schoten in de bossen aan de overkant van de Moezel niet beter wetende, maar toen er rond de middag steeds straaljagers over vlogen ging ik bij de buurman eens verhaal halen. Hij vond het super vet, dat waren oefeningen met mitrailleurs en geen jagers, nou voor mij mochten ze ophouden, het is hier een herstellingsoord en geen militaire basis.  Veel water drinken wordt mij gezegd, maar dat doe ik denk ik al genoeg, dat biertje per dag zal de oorzaak niet zijn. Lig hier behoorlijk te balen, gelukkig heb ik een overdekte picknicktafel en steeds meer mensen gaan vertrekken naar het zuiden, nieuwe aanwinst komt tegen de avond, jammer dat Greetje & Peter weg zijn, wat er nu zit zijn allemaal heel erg op zichzelf, geen zin in een babbel, strak voor zich uitstarend of ieder voor zich in een boekje de hele middag. Later op de middag komt er dan weer een nieuwe lichting binnen rijden, het ziet er een beetje sneu uit,  ik zo bij al dat dure spul, maar niet geklaagd het heeft zo ook zijn voordelen, net gestationeerd wordt ik al uitgenodigd op de koffie bij Jan & Anneke uit Soest. Verder wat lezen, muziek luisteren, eten en wat luieren, hopende dat het snel beter zal gaan. Liggend in mijn tentje herinnerde ik me dat ik mijn waslijn nog uit had hangen. Onder het afdakje had inmiddels een Nederlands stel zich gesetteld. Ik werd uitgenodigd voor een hapje mee te eten, maar aangezien ik net van tafel kwam bedankte ik  hiervoor, maar ik heb wel een leuke avond gekletst met Karin & Marcel uit Harderwijk onder het genot van een paar heerlijke wijntjes. Morgen GEZOND weer op.

1. Bea beumers:
    22 juni 2021
    Bedankt voor alle reacties hoop dat ik weer snel fit ben en jullie kan blijven schrijven.
  2. Marian hooijmans:
    23 juni 2021
    Heel veel beterschap en hopen maar dat je snel weer verder kunt gaan. Maar je zit gelukkig el op een mooi plekje. Hou de moed erin🤗
  3. Petra:
    23 juni 2021
    Even een dipje. Gelukkig een goeie camping. Gaat goed komen, houd moed!
  4. Piet hovens:
    23 juni 2021
    Ja, Beum, let goed op je lichaam. Je hebt er maar een en niet alles kan zoals je misschien denkt. Je bent geen twintig meer!! En de Paus zit niet te wachten op een kreupele Beum. Hou je taai overigens. Je kunt het.
  5. Kitty:
    23 juni 2021
    Hey Bea, hopelijk snel weer aan de wandel.
    Sterkte en suc6.