Dag 28 Charmes Hersteldag.

26 juni 2021 - Charmes, Frankrijk

Vandaag komen er geen km op de teller, ik verwacht dat ik aan een dagje rust, er morgen weer zal zijn met minder last. Adviezen van anderen kan ik nu niet in de wind gooien, ik zal wel gek zijn, en dan volgende week de trein naar huis moeten nemen, eigen schuld dikke bult dan.  Vanmorgen kon ik een kleine kreet uitbrengen, niet te hard want ik zou de hele camping wakker maken, niet overdrijven Beum. De bult op mijn onderbeen was weg, ik moet gesmiled hebben van oor tot oor, zag het niet want ik heb geen spiegel in mijn tent hangen. Maar feit was dat ik heel erg opgelucht was, ik kon niet meer slapen van blijdschap. Mijn hersteldag zou dan ook bestaan uit koelen, smeren, pootje hoog en hopen dat ik snel weer verder kon, op mijn gemakje natuurlijk om te beginnen. Jan & Diana waren al vertrokken toen ik de gordijnen open deed. Vandaag werd het wasdag. Op een steenworp afstand lag een koppel uit Maastricht, Marjo & Piet, zij vertelde dat er achteraan op de camping een wasmachine stond, gelukkig, wordt alles eens tegoed gewassen na altijd maar die handwasjes.  Het was prachtig weer vandaag dus dat kregen we wel droog, 23 grd. De morgen samen wat pratend doorgebracht want ze hadden ook een rustdag vandaag, ze zijn met de fiets onderweg naar Zuid-Frankrijk, de groene weg heet het, de meeste fietsers op deze camping hebben deze bestemming blijkt. Ze zouden vanmiddag naar een grote supermarkt fietsen wat verderop, of ik ook wat nodig had, ja graag, heel aardig. Ik liep naar het dorp voor een lunch want ik had geen enkele voorraad meer, ik bezocht hier de kerk, en er zat weer een ooievaar op het nest bij de brug. Op een terras nam ik een biertje, bij het horen van mijn voettocht kreeg ik deze gratis. Bij terugkomst waren er weer nieuwkomers, ja zo gaat dat iedere dag weer. Mijn was was inmiddels droog, De buren hadden bij de super een groot blik ravioli meegenomen wat mijn avondeten was. Met nog een heerlijke avond hebben Marjo, Piet en ik nog een fles rode wijn soldaat gemaakt. Ook heb ik vanavond nog eenmaal mijn scheenbeen gekoeld, denk dat het morgen weer gaat lukken.

1. Lies Bruijnen:
    26 juni 2021
    Na 28dagen is deze rustdag geen luxe ! Kun je er weer tegen en hoop dat je geen klachten meer krijgt 🍀 Succes 👍👍
  2. Peter Janssen:
    26 juni 2021
    Beum, verstandige keuze die maakt dat je daar de komende tijd wil van zult hebben.
  3. Mam:
    26 juni 2021
    Neem morgen nog maar een rústdag , het is toch ook zondag zo ben je eerder weer fit. Een dag later aanķomen zal niemand iets van zeggen in Rome.
  4. Mia:
    27 juni 2021
    Ja Bea...ik vind dat je moeder gelijk heeft.
    Sterkte meid!!
  5. Els:
    27 juni 2021
    Hallo Bea, na jouw gevolgd te hebben op jouw vorige voettocht en je boek gekocht te hebben kom ik je hier nu weer tegen. Ik ga je weer met veel plezier volgen tijdens je avonturen dit keer. Heel veel succes en vooral beterschap voor je been! Groetjes oeht Kepèl!
  6. Will:
    27 juni 2021
    Boh... Bea, wat ben je al een eind weg zeg!!
    Had je even niet gevolgd maar weer knap zeg hoe je t doet.
    Petje af. 🧢
    Nu zorgen dat je van de blessure af komt. Kan me voorstellen dat t je hoofdpijn bezorgd. Maar ik zou zeggen : neem de tijd meid!!
    Heel veel succes Bea!! 🍀💪
    Ook namens Marc
  7. Piet & Marjo:
    27 juni 2021
    he Bea, hoe is t vandaag gegaan met je been. hopelijk geen klachten meer. Je liep vanochtend als n kievit en je had al 2,5 km gelopen toen we jou voorbij fietsten. wij vanmiddag in de regen aangekomen. geen zin in n natte tent en daarom vanavond in n trekkershutje op n fantastisch mooie camping. hoop zo dat t goed gaat met je been! hartelijke groet. we blijven je volgen
  8. Peter:
    27 juni 2021
    Gooje keuze , Beumpie....👍😁👌😎🍺en ein fles vino Soldaot maken , kinne ze rustig aan dich toe verlaote!😜😂👍

Nederland gelôkkig oêt UT EK nao ein dramatische wedstrijd.
    Ozze Maxxxx nr. 1 beej de F.1
    ...en van der Poel pakt de zege in de 2e tourrit!

Morgen weer volle bak dertaegen aan.... mot good komme met dien puûtje.....!
    Geneet en morgen weer gezond op!
    Succés Bikkel.... keep on follow Uuuu....👍👌💪🚶🏼‍♀️🚶‍♀️🚶🏼‍♀️😘