Dag 11 Mazee / Oignies-an- Thierache 23 km

15 april 2017 - Oignies, België

Vanmorgenvroeg na ontbijt aangelopen, voor een op papier korte etappe, maar in werkelijkheid toch best pittig, we gaan t beleven, want ik ga vandaag weer op pad met Rijk uit het Westland, er zijn nog geen woorden gevallen en de verhouding is nog in goede staat. Rustig beginnen, warming up ???? Nou vergeet t maar, t ging al direct in je kuiten zitten, voor het eerst mijn stokken uit de folie gehaald, dat liep een stuk makkelijker, Rijk, ja toch een man van bijna 70, maar nog jong van lijf en top conditie, kon mij heel goed volgen, en ik kon hem heel goed volgen, dus goed koppel, New beste lezers, binnenkort gaan we ieder onze weg, want anders raak je teveel aan elkaar gewent, en we gaan toch voor , ,, ieder ons pad ,, we hebben veel lol, en vinden het gewoon leuk met elkaar, vandaag was heel pittig, hoog- laag, wortels, beekjes, maar wederom een schitterende dag, mooi weer, aan een beek gelegen, even genieten van rust zon en he-le-maal niks. Het werd toch wel pittig dat later op de dag, maar ik had goede benen, voeten in topconditie, en de rugzak, ach die 10 kg , ik voel het al niet meer, wat een prachtige omgeving hier , maar op een moment wil je er wel zijn, we waren al 9 uur in de benen, het vrouwtje van het chalet waar we sliepen in Oignies kwam ons al tegenmoet met de auto, top, waar we konden eten en een biertje konden krijgen ??? O dat was niet nodig, het chalet was voorzien van alles, we konden nemen dat we wilde, overal stond de prijs op, bv flesje wijn €1.50 ik heb gekookt, pasta/ ravioli, goed te eten, alles een beetje heel gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken , eten - bed - wijn- douche, alles wat een pelgrim nodig heeft. De pelgrim heeft het goed naar haar zin.
Later .

1. Maike:
    12 april 2017
    Wow wat geit det snel nou al bijna in frankrijk! Lups te hel ;-) bis goot bezig toppie! Nou lekker sloape en wandel ze morge weer! Xxx
  2. Anja:
    13 april 2017
    Wat leuk om wakker te worden met een berichtje van jou, wat gaat het je goed af. Geniet! (maar dat doe je wel lees ik).
    Groetjes Anja Peeters
  3. Anja:
    HEERLIJK!
  4. Marian hooijmans:
    13 april 2017
    Ja elke morgen het eerste wat ik doe is jouw verhaal lezen. Het gaat inderdaad best wel snel nu al in Frankrijk! Geniet er van !
  5. Evelien de Groof:
    13 april 2017
    Super zeg en inderdaad leuke verhalen. Zou bijna jaloers worden, bijna hè. Geniet ervan
  6. Hans en Riek camps:
    13 april 2017
    Het is een genot je verhalen te lezen.wij zien dat je met volle teugen geniet.
    Bea hou je taai en tot schrijves.
    Hans en Riek Camps.
  7. Jeanne Beumers:
    13 april 2017
    Te gek Bea. Fijn dat het Lopen lekker gaat en het weer ook helemaal meevalt. Kus
  8. Mia van der Asdonk:
    Hoi Bea,