Reacties
Reacties 101 - 150 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petra | Ziet er goed uit daar! | 6 aug. '24 |
| Jose | Prachtige Albergue op een prachtige locatie. Geniet… | 6 aug. '24 |
| Els | Kiepevel, wat prachtige foto's Bea! Geniet nog… | 6 aug. '24 |
| Bea beumers | Indi heeft geregeld schoentjes aan | 6 aug. '24 |
| Natasja Bos | Duimen dat met Indi alles goed komt. | 6 aug. '24 |
| Natasja Bos | Herkenbaar terrasje. :-) | 6 aug. '24 |
| Tineke Wilms | Super Bea, zoals het gaat.. mooie verslagen en foto’s… | 5 aug. '24 |
| Andries Tromp | Heerlijke plek daar in Castro! Lieve mensen daar!… | 5 aug. '24 |
| Maria | Wauw wat een mooie foto's. Hopelijk gaat het… | 5 aug. '24 |
| Petra | Indi heeft misschien wat rust nodig...om dat wondje… | 5 aug. '24 |
| Bea beumers | Tinto verano graag. | 5 aug. '24 |
| Truus Thiesen | Mooi Bea.. wat een avontuur en veel wandel vrienden.… | 5 aug. '24 |
| Andries Tromp | Oh wat mooi Bea! ❤️ | 5 aug. '24 |
| Andries Tromp | Genieten!!!❤️ | 5 aug. '24 |
| Andries Tromp | Mmmm, geweldig daar hé? Een van de mooiste etappes… | 5 aug. '24 |
| Natasja Bos | Hospitales is prachtig om te lopen. De uitzichten… | 5 aug. '24 |
| Twan | Prachtige wandelomgeving, foto’s en een mooi verhaal.… | 5 aug. '24 |
| Peter | Dit is waannnnn…..👌🚶♀️, volop geneet… | 4 aug. '24 |
| Maria | Wat mooi en gezellig samen als afsluiting van de wandeldag… | 4 aug. '24 |
| Gerty | Oh nee hier zijn idd geen woorden voor | 4 aug. '24 |
| Gre | Wat een mooi verslag, elke avond geniet ik mee en… | 4 aug. '24 |
| Petra | Soms denk je kon het maar altijd zo doorgaan..maar… | 4 aug. '24 |
| Petra | Hier heeft een brand gewoed | 4 aug. '24 |
| Will Stammen | Wat een super leuk gezelschap | 4 aug. '24 |
| Will Stammen | Wat een prachtige natuur foto's | 4 aug. '24 |
| Will Stammen | Whow wat mooi | 4 aug. '24 |
| Jose | Wederom een prachtige dag met mooie uitzichten. | 4 aug. '24 |
| Ine Jacobs | Wat een toevallige waardevolle ontmoetingen die steeds… | 4 aug. '24 |
| Jose | Was is dat toch genieten zo met elkaar. Mooi om te… | 4 aug. '24 |
| Jose | Prachtige foto van een mooi hondje die ook knap presteert. | 4 aug. '24 |
| Jose | Prachtig he die citroen en sinaasappelbomen. Prachtig… | 4 aug. '24 |
| Ine Jacobs | 100 dagen. Fantastisch, het lijkt mij dat je dit zo… | 4 aug. '24 |
| Peter Swart | Fijn die hereniging! Nu samen naar de meta! | 4 aug. '24 |
| Peter | Laot ut ôch smaken …🍺🍺🍺.op nao de letste… | 4 aug. '24 |
| Peter | Kan ik niet beoordelen,Will …..die van Anna blijven… | 4 aug. '24 |
| Andries Tromp | Prachtige plek, in dorpje eten in cafeetje... Mmmm,… | 4 aug. '24 |
| Petra | Wat een heerlijke pelgrims dagen. Zo hoort het te… | 4 aug. '24 |
| Peet | Ik zie prachtige foto's. Slaap lekker 😴 | 3 aug. '24 |
| Will Stammen | Sjoen Bea,op naar de laatste kilometers | 3 aug. '24 |
| Peter | Geen tijd voor foto's meer Beum??????? | 3 aug. '24 |
| Henk Oudenes | Ik vind het zo gaaf je te volgen. Je caminos heb ik… | 3 aug. '24 |
| Truus Thiesen | Super meid...Ik geniet steeds van jou leuke lange… | 3 aug. '24 |
| Natasja Bos | Geweldig Bea, geniet nog met volle teugen van dit… | 3 aug. '24 |
| Gerty | Prachtig | 3 aug. '24 |
| Petra | Het ziet er daar allemaal prachtig uit. Mooie natuur,… | 2 aug. '24 |
| Noor | Hoi Bea, Wat fijn dat je zo goed gaat! Het einde in… | 2 aug. '24 |
| Miriam Coopmans | Kepels greun.... 😉 | 2 aug. '24 |
| Will Stammen | Jij hebt wel de mooiste beben Bea😍 | 2 aug. '24 |
| Jeanne Beumers | Weer een gezellig groepje pilgrims. 👍 Dat je nu… | 2 aug. '24 |
| Twan | Hoi Bea. Mooi verslag van jouw Caminodag. Ook dit… | 2 aug. '24 |


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »