Reacties

Reacties 101 - 150 van 780

Naam Reactie Datum
Petra Ziet er goed uit daar! 6 aug. '24
Jose Prachtige Albergue op een prachtige locatie. Geniet… 6 aug. '24
Els Kiepevel, wat prachtige foto's Bea! Geniet nog… 6 aug. '24
Bea beumers Indi heeft geregeld schoentjes aan 6 aug. '24
Natasja Bos Duimen dat met Indi alles goed komt. 6 aug. '24
Natasja Bos Herkenbaar terrasje. :-) 6 aug. '24
Tineke Wilms Super Bea, zoals het gaat.. mooie verslagen en foto’s… 5 aug. '24
Andries Tromp Heerlijke plek daar in Castro! Lieve mensen daar!… 5 aug. '24
Maria Wauw wat een mooie foto's. Hopelijk gaat het… 5 aug. '24
Petra Indi heeft misschien wat rust nodig...om dat wondje… 5 aug. '24
Bea beumers Tinto verano graag. 5 aug. '24
Truus Thiesen Mooi Bea.. wat een avontuur en veel wandel vrienden.… 5 aug. '24
Andries Tromp Oh wat mooi Bea! ❤️ 5 aug. '24
Andries Tromp Genieten!!!❤️ 5 aug. '24
Andries Tromp Mmmm, geweldig daar hé? Een van de mooiste etappes… 5 aug. '24
Natasja Bos Hospitales is prachtig om te lopen. De uitzichten… 5 aug. '24
Twan Prachtige wandelomgeving, foto’s en een mooi verhaal.… 5 aug. '24
Peter Dit is waannnnn…..👌🚶‍♀️, volop geneet… 4 aug. '24
Maria Wat mooi en gezellig samen als afsluiting van de wandeldag… 4 aug. '24
Gerty Oh nee hier zijn idd geen woorden voor 4 aug. '24
Gre Wat een mooi verslag, elke avond geniet ik mee en… 4 aug. '24
Petra Soms denk je kon het maar altijd zo doorgaan..maar… 4 aug. '24
Petra Hier heeft een brand gewoed 4 aug. '24
Will Stammen Wat een super leuk gezelschap 4 aug. '24
Will Stammen Wat een prachtige natuur foto's 4 aug. '24
Will Stammen Whow wat mooi 4 aug. '24
Jose Wederom een prachtige dag met mooie uitzichten. 4 aug. '24
Ine Jacobs Wat een toevallige waardevolle ontmoetingen die steeds… 4 aug. '24
Jose Was is dat toch genieten zo met elkaar. Mooi om te… 4 aug. '24
Jose Prachtige foto van een mooi hondje die ook knap presteert. 4 aug. '24
Jose Prachtig he die citroen en sinaasappelbomen. Prachtig… 4 aug. '24
Ine Jacobs 100 dagen. Fantastisch, het lijkt mij dat je dit zo… 4 aug. '24
Peter Swart Fijn die hereniging! Nu samen naar de meta! 4 aug. '24
Peter Laot ut ôch smaken …🍺🍺🍺.op nao de letste… 4 aug. '24
Peter Kan ik niet beoordelen,Will …..die van Anna blijven… 4 aug. '24
Andries Tromp Prachtige plek, in dorpje eten in cafeetje... Mmmm,… 4 aug. '24
Petra Wat een heerlijke pelgrims dagen. Zo hoort het te… 4 aug. '24
Peet Ik zie prachtige foto's. Slaap lekker 😴 3 aug. '24
Will Stammen Sjoen Bea,op naar de laatste kilometers 3 aug. '24
Peter Geen tijd voor foto's meer Beum??????? 3 aug. '24
Henk Oudenes Ik vind het zo gaaf je te volgen. Je caminos heb ik… 3 aug. '24
Truus Thiesen Super meid...Ik geniet steeds van jou leuke lange… 3 aug. '24
Natasja Bos Geweldig Bea, geniet nog met volle teugen van dit… 3 aug. '24
Gerty Prachtig 3 aug. '24
Petra Het ziet er daar allemaal prachtig uit. Mooie natuur,… 2 aug. '24
Noor Hoi Bea, Wat fijn dat je zo goed gaat! Het einde in… 2 aug. '24
Miriam Coopmans Kepels greun.... 😉 2 aug. '24
Will Stammen Jij hebt wel de mooiste beben Bea😍 2 aug. '24
Jeanne Beumers Weer een gezellig groepje pilgrims. 👍 Dat je nu… 2 aug. '24
Twan Hoi Bea. Mooi verslag van jouw Caminodag. Ook dit… 2 aug. '24

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...