ONDERWEG NAAR HET VATICAAN IN ROME.

28 mei 2021 - Panningen, Nederland

Hallo volgers.   Eindelijk vind ik het verantwoord, na 14 maanden, om mijn wandelschoenen onder te binden voor weer een lange tocht. Ditmaal gaat mijn one-woman avontuur naar het Vaticaan in Rome. 14 maanden later dan eerst was gepland, en wel op 30 mei aanstaande.  Santiago was een onvergetelijke tocht en hoop deze reis ook weer. Afgelopen jaar heb ik over die tocht een boek geschreven wat misschien nog te koop is bij primera in Panningen, want op =op. Twee jaar geleden zag het er naar uit dat wandelen op die afstand niet meer mogelijk zou zijn, maar ben na een rugoperatie weer helemaal topfit.  Nog wat knieklachten gehad, met fysio en geduld heb ik deze klachten ook onder de    ,, knie ,, gekregen.  Met 1200 km training ben ik er klaar voor. Ga ik het anders doen nu dan 4 jaar geleden?  Ik denk nog meer genieten, en ook eens een dagje rust te nemen, zit niet echt in me, maar ik ga het proberen, is toch al heel wat.  Ben al weken aan het aftellen, gevaccineerd en warempel,  het bestelde zomerse weer komt ook net op tijd.                  Als het nu voorspoedig verloopt, komt alles op zijn pootjes terecht,  we gaan er voor.  Op naar Rome. Volgers;  ik wens jullie veel leesplezier en laat eens wat  van jullie horen, vooral als ik er eens flink doorheen zit.  Ik probeer iedere avond  jullie van een leuk verhaaltje te voorzien en gezond te blijven.                                Veel wandelgroetjes,  de pelgrim.

1. Eugene Uiting:
    28 mei 2021
    Hoi Bea, wat leuk dat je weer gaat lopen en wat een uitdaging. Mooi hoor. Heb je een brief bij je voor audiëntie bij de paus? Een collega van mij heeft dat gehad toen ze naar Rome fietsten. Wij wensen je heel veel wandelplezier. Geniet stap voor stap. Eugene Uiting en Ans van de Pasch
  2. Miriam Coopmans:
    28 mei 2021
    Ha Bea, klaar voor de start...you go girl! Eindelijk gaat je langgekoesterde wens in vervulling. Wij wensen je alle goeds onderweg richting Rome! Veel liefs en unne dieke knoevel, Conny en Miriam
  3. Hetty Koolen:
    28 mei 2021
    Hey bea, heel veel plezier en succes met deze sportieve en mooie uitdaging. Ik ga je zeker weer volgen met deze mooie tocht.
    Groetjes Hetty🥾🥾
  4. Kitty Bongaerts:
    28 mei 2021
    Hoi meid...want fijn dat het nu voor jou goed voelt om te gaan...heel heel veel succes...en ik ga je zeker volgen...👍🙏🏼💪🕯👊
  5. Peter Janssen:
    28 mei 2021
    Bea, super! Veel succes. Ik ga je volgen.
  6. Bruno:
    28 mei 2021
    Prachtig nieuws is dat Bea. Ik verheug me nu al op die heerlijke verhalen die je ons weer te bieden hebt. Geniet iedere stap van je avontuur onderweg naar Vaticaanstad. Succes en alle goeds.
    Groetjes Bruno
  7. John Holla:
    Super Beum!! Succes!!
  8. Evelien de Groof:
    28 mei 2021
    Ha! Super idee van je😆. En het gaat zeker weer een mooi avontuur worden. Ik ga je zeker volgen en er van genieten!
  9. Henk en Ria:
    28 mei 2021
    Hoi Bea, leuk dat je ons mee laat lopen! Buen Camino!
    Groetjes Henk en Ria
  10. Renske Raat:
    Heeei Bea,
    Wat leuk zeg! Ik wens je heel veel succes en ga maar lekker genieten en de natuur in, dat is je gegund! Ik ga je zeker volgen en mama ook.

Groetjes,

Renske en Jacqueline Raat
  11. Peter:
    28 mei 2021
    Beummmmmpie..... it’s party time... Lang gewacht , good veur bereid... en euver 2 nachtjes geit UT dan weer gebeuren!👍💪
    Ik weit in idder geval des se UT in dich hebs ..., dien doorzettingsvermogen is extreem... en ik bin der 200% van euvertuugd des de de finish Geis haole!
    Ik wins dich huul vuul succés onderwaeg, luuster nao dien lichaam , blief gezond en inderdaad probeer ens unne daag rust te nemen....., maar aller belangriekste is “ geneet “ onderwaeg!
    “ Go for it “ ... en ik volg dich op de voot.
    Dieke XXX, “ Die Lange”😘😘😘👍💪☀️🥾🕶🕍
  12. Cindy van Bergen:
    28 mei 2021
    Ooh Bea, Wat leuk dat het nu eindelijk gaat gebeuren! Heel veel wandelplezier en geniet ervan!! Ga je zeker volgen want je boek heb ik met veel bewondering en plezier gelezen, leek wel of ik er zelf liep! Zet hem op Bea! Grts Cindy
  13. Rosemarie:
    28 mei 2021
    Ik ga je zeker volgen. Stond op het punt het zelf te gaan doen maar het lot besliste anders. Ik kijk uit naar je verhalen, je ervaringen. Veel succes!
  14. Annelies Giesen:
    Hoi Bea
    Veel plezier en succes!
    Wat fijn dat we weer met je "mee mogen lopen".
    Ik zal je met plezier volgen. Zet hem op Annelies
  15. Gerrie:
    29 mei 2021
    Hoi Beo, heel fijn dat je eindelijk aan je wandelreis kan beginnen!! Had nog graag n keertje van te voren met je gewandeld maar dat halen we zeker nog n keertje in:)
    Fijn dat we weer uit kunnen kijken naar de mooie verhalen van je avontuur.

Heeeel veeeeel plezier en succes Bea!!!!
  16. Anja:
    29 mei 2021
    Wat leuk Bea! Ik ga je zeker volgen.
  17. Susanne:
    29 mei 2021
    Hé Bea, eindelijk is t zover. Geniet met volle teugen. Fijn dat we je tocht weer mee mogen beleven..ik kan nu al niet wachten je verhalen te lezen. Kom “heelhuids” terug en Good Luck 🍀
  18. Will:
    Nog 1 nachtje en dan gaat het weer beginnen! Succes en vooral heel veel plezier
  19. Lies Bruijnen:
    29 mei 2021
    Ja Bea , Eindelijk gaat je wens in vervulling ! We gaan je zeker volgenden en wensen je heeeel veeeel succes en geluk 🍀ENJOY👏
  20. Mam:
    29 mei 2021
    Veel succes. Ik lees je verhalen graag.
  21. Twan:
    Hoi Bea,
    Super dat je het lef hebt om dit prachtige avontuur aan te gaan. Ik hoop dat je genoeg bereidwillige overnachtingsadressen kunt vinden want die medewerking is in deze Corona tijd niet altijd vanzelfsprekend. Gelukkig heb je dit keer je tentje als backup.
    Het gaat je zeker lukken, ik wens je veel avontuur, succes en nog meer plezier toe.
  22. Kitty:
    29 mei 2021
    Hey Bea, wat dapper van jou.
    Ik ga je verhalen zeker volgen.
    Geniet van nou reis!
  23. Monique en Sjaak de Bruijn:
    Hoi Bea!
    Wat top dat je ons weer meeneemt in jouw wandelavontuur! Uiteraard volgen we jou en we wensen je heel veel succes, plezier, inspiratie, inzicht en kracht toe! Geniet van alles wat op je pad komt, maar doe het rustig aan. Succes meid! Groetjes Sjaak en Monique
  24. Maria:
    Hallo Bea.
    Heel veel veilige mooie wandel km,onderweg naar je bestemming Rome.
    Chapeau.
    Maria.
  25. Rijk:
    Ha Kanjer,
    Zelf kan ik het nu niet. Volgend jaar de GR5, hoop ik. Maar voor nu: GAAN!!
  26. Jeanne Verheijen:
    29 mei 2021
    Hee Bea, eindelijk kun je nu aan je nieuwe avontuur beginnen.
    En weer fijn jou weer te kunnen volgen.
    Ik het super knap van jou om weer zo’n uitdaging aan te gaan.
    Ik wens je veel wandelplezier, kijk goed om je heen, neem de tijd en de rust om te te genieten, al zal dat voor niet meevallen🤭
    Geniet ook oprijd van een🍺
    Heel veel succes en ik ben nu benieuwd naar je eerste verhaal.🚶🏼‍♀️Of🏃🏼‍♀️🤞🏻👍🏻💪🏻🥾🤗
  27. Truus Thiesen:
    30 mei 2021
    Ha Bea,, Fijn dat ik een stukje mee kon lopen en nu ga ik jou lekker relexts volgen op jou blog. Alle goeds meisje.
    Liefs Truus 🍀🐕😘
  28. Mia:
    30 mei 2021
    Ben nu jouw boek aan het lezen
    Wat een doorzetter ben jij!!👍
    Alle goeds en sterkte bij deze nieuwe uitdaging!!
  29. Paul Selten:
    Hallo Bea.
    Mooi dat je weer een hele uitdaging aangaat. Ga ervan genieten.
    Buen Camino of hoe gaan we je groeten de komende maanden.
    Veel plezier met alles en iedereen die je onderweg ontmoet.
  30. Coen Naus:
    30 mei 2021
    Hallo Bea, mooi dat je weer aan n avontuur kunt beginnen. Suc6 en ook veel plezier natuurlijk en hou t gezond. Ik lees je belevenissen. Grtjs Coen
  31. Jose:
    30 mei 2021
    Heel veel succes en genieten Bea. Ga je avonturen lezen. Zin in.
  32. Tineke:
    Hallo Bea,
    Ook ik wens je heel veel wandelplezier..
    Ga je zeker volgen en ben benieuwd wat ( en wie) er allemaal op je pad kom... groetjes en liefs Tineke
  33. Andries Tromp:
    Hoi Bea,
    Veel plezier en succes! Buen Camino!
    Je hebt de smaak goed te pakken! Ik ben ook alweer plannen aan het smeden.....
  34. Puk:
    31 mei 2021