BOEKPROMOTIE ROME.

4 december 2022 - Panningen, Nederland

Aan al mijn volgers van mijn geweldige reis naar Rome in 2021.

Na mijn fantastische wandeling te hebben overleefd, komt er binnenkort een boek op de markt over deze reis.  Zijn er bloglezers die ook mijn boek willen lezen, wat uiteraard veel uitgebreider dan de blog is het volgende.

Het script ligt momenteel bij de uitgever die dit na behandeling gaat uitgeven. Ze gaan na goedkeurig een promotiecampagne starten waarvan ik een selectie van mailadressen moet aanleveren. Dit selecte groepje, die mogelijk geïnteresseerd zijn in mijn boek, krijgen als eerste een bericht toegestuurd zodra het boek op de markt komt. De uitgever heeft mij verzekerd dat je mailadres uitsluitend wordt gebruikt voor promotiemailing. Als je deze mail van boekscout wilt ontvangen, dan heb ik je mailadres nodig. Kopieer in dat geval onderstaande zin met JOU mailadres  (niet via whatsapp)  naar MIJN mailadres.

De zin die je hierbij moet verzenden luid:      Ja, ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing.                                  Mijn mailadres is;      [email protected]

allemaal hartstikke bedankt alvast.