Algemeen
Foto’s 121 - 140 van 1284 |
-

De prachtige dam.
-

Gewoon de paden langs de berg volgen.
-

Toch wat minder uitzicht vanmorgen jammer maar het lopen was heerlijk.
1 reactie -

Weer een mooie ochtendfoto.
1 reactie -

Het stel.
2 reacties -

Bijna boven, puf, puf.
-

Beum in de morgen.
-

Dinner tafel.
-

Koeien op grote hoogte.
-

Een beetje een afdaling ingezet.
1 reactie -

Waanzinnig mooi.
1 reactie -

Nog steeds klimmen.
-

Genieten.
-

Het wordt steeds warmer.
-

Ooit een bosbrand geweest.
1 reactie -

Nog steeds mooi.
-

Nog meer pracht.
-

Prachtig.
3 reacties -

Een pelgrim on route.
1 reactie -

De 3 toppers met de witte voetjes.


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »