Algemeen
Foto’s 1181 - 1200 van 1284 |
-

Een van de inkom borden op z'n kop.
1 reactie -

Muurschildering van Pelgrim
-

Oorlogsmonument voor het stadhuis.
-

Markthal in Wasigny.
-

De dag kan niet meer stuk.
-

Interieur, zoooooo gezellig en warm.
1 reactie -

De dame voor ,,mijn,, pipowagen. Zo blij mee.
-

Weer mooi pad in een afdaling.
-

Gezin met de ezel en 1 kind ander kind wilde niet op de foto.
-

Weer mooi pad.
-

Weer minder pad.
-

Vijvers
-

Weer mooi pad.
-

Signy l'Abbaye
-

Tussen twee prikkeldraden doorlopen.
-

Dit is dan weer iets minder.
1 reactie -

Prachtig dit, toch?
1 reactie -

Niks meer aan doen, niemand meer aanbellen.
-

De gemeenteherberg voor pelgrims.
-

Mooi dorpje.
1 reactie


- Jose: Zie nu dat je nog een verhaal…
- Jeanne Beumers: Je hebt weer mensen ontmoet…
- Annie Vestjens: Een prachtige prestatie,…
- Peter: Saludos, señoras!🍷
- Peter: Zeker Bea, auk ik gaon die…
Alle reacties »