Dag 1, Panningen/Thorn, 28 km

2 april 2017 - Thorn, Nederland

Waarom op 2 april ? Dit is de verjaardag van ,,ozze pap,, en leek me dus een goede datum, hij mocht maar 62 worden, ga dan ook ergens op een fijne plaats in Frankrijk een kaars voor hem opsteken. Heb heerlijk geslapen mijn laatste nacht thuis, na alles aan kant te hebben, 10 uur de deur achter me dicht getrokken, hopende dat het nog rustig zou zijn op straat, 2 brandweermannen stonden op straat, of ik volgende week ook mee ging met t uitstapje, nee geen tijd was mijn antwoord, ik loop nu naar Spanje, waarop ze me aankeken zo van, ja hoor gisteren was t toch 1 april, leuk, verder (gelukkig)  niemand gezien, over Roggel naar Heythuysen, waar ik bij de kerk een boterham heb gegeten, dit was op 13 km, vervolgens naar Baexem waar ik een vrouwtje,  die de auto aan het wassen was,  of ik de flessen water mocht vullen, en hier heb ik mijn jas ook uit gedaan, t was heerlijk weer, korte mouw ging goed, door naar Grathem, heb ik even op de markt gezeten, ik ging te hard, kan niet eerder bij mijn logeeradres binnen dan18.00 uur, ben daarom over Panheel gelopen, over het kanaal de sluis , en met een grote bocht kwam ik dan om 16.30 in Thorn aan waar de aldi open was, hier een tonijnsalade, toetje en blikje bier gekocht voor 4 euro en dit in het park heerlijk aan een picknick tafel opgegeten, het was druk in Thorn, veel Japanners, mijn telefoon was leeg, stappeteller gebruikt veel stroom, heb moeten vragen waar de Sleestraat was, maar dat was geen probleem, was mooi op tijd, kreeg direct een lekker pils, die ging er wel in, Altje, mijn gastvrouw kan gezellig kletsen, mooie kamer, heerlijke douche, ga zo nog even naar beneden lekker wat kletsen en t.v. kijken , top adres, dag 1 overleefd, en de voeten zien er prima uit.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marian hooijmans:
    3 april 2017
    Geweldig ! Veel succes en ik hoop op veel verhalen en foto's !
  2. Truus Thiesen:
    3 april 2017
    Goeie start Bea.. op naar een volgende mooie Dag!!!!
    Veel liefs.......
  3. Will en Marc:
    Super Bea,
    Was zeker een mooie dag om te beginnen. Proost op 1e en geslaagde dag!
  4. Door:
    Goede 1ste start Bea!
    En het weer kon niet beter!
    Succes verder!
    Groetjes van Henk en Door
  5. Anja:
    3 april 2017
    Ik heb aan je gedacht Bea en hoe ontzettend moedig ik het van je vind om dit avontuur aan te gaan. Ik blijf je volgen en ik wens je veel geestelijke rijkdom!
  6. Hetty Koolen:
    3 april 2017
    Nou Bea het begin is gemaakt. Hopelijk blijf jij zo'n lekker weer houden, dat loopt toch wel lekker hè. De wereld ziet er dan geweldig uit. Succes morgen!!
    groetjes Hetty
  7. Ton:
    3 april 2017
    Allee ,en dan morgen de eerste grens over ??
  8. Maike:
    Ben trots op jou!
  9. Jo gommans:
    18 april 2017
    veel succes hou de moed er in groeten jo gommans