Dag 12 Oignies-anThierache / Recroi, 19 km

13 april 2017 - Rocroi, Frankrijk

Om 10 uur in de benen, was wederom heerlijk wandelweer, even in Oignies naar de plaatselijke Spar geweest, voor wat kleinigheidjes, een kilometer en we zaten weer op route, het eerste stuk zou wat heuvelachtig zijn, maar na 10 km zou t wat vlakker worden, genieten weer vandaag, droog , zon, rust, gewoon lekker t ene voetje voor t anders, de stokken ???? och het was al een gewoonte om ze te hanteren, het helpt, dus voor ontlasting van knie en ledematen blijven gebruiken , maar ook voor balans, want er moeten vaak hindernissen genomen worden waar ik echt blij ben dat ik ze mag gebruiken, het is hier nu droog, maar als t hier dagen heeft geregend, ziet t er heel anders uit en is het geen leuke tocht kan ik je verzekeren, tijdens het nuttigen van een heerlijke lunch op een boomstronk, passeerde een Duitser, later kwamen we hem weer tegen en sliep in dezelfde locatie, vanmiddag de grens met Frankrijk overgestoken en wetende dat dit land de komende 2 maanden mij slaapplekken moet verschaffen, Na 5 uur lopen en 19 km , vinden we t genoeg, we liepen Rocroi binnen een mooi verstigingsstadje, gebouwd in stervorm, bij de tourist information gevraagd voor slaapmogelijkheden , we kwamen in een gemeenteherberg, voor €15,00 , na lekkere douche hebben we gegeten in een restaurant op t plein, is wel een touristisch plaatsje maar nu niet druk, morgen gaan Rijk en ik weer ieder ons weg, zal toch wel even wennen zijn , want ik heb 3 erg mooie dagen met hem doorgebracht, maar aan alles komt een eind, ook aan deze fijne vriendschap, misschien gaan we ons nog wel eens zien op ons pad, wie zal t zeggen, ik zal hem herinneren als een fijn persoon, voor nu, proost, dadelijk nog lekker eten, Later .

1. Jan Verjans:
    13 april 2017
    Hoi Bea zoals ik lees gaat het goed met jouw en je voeten. Leuk dat je toffe mensen ontmoet. Doen de nieuwe sokken het beter? Ik denk nog wel vaker terug aan ons treffen, zie je vast nog verder op je tocht.
    Knuffel Jan
  2. Kelly:
    13 april 2017
    Haa tante! Wat een leuke berichten. Ik heb ze net aan ein stuk allemoal gelezen! Klinkt good en fijn det t zoe good geit! Ik bin trots op dig en blief dig natuurlijk volgen. Ga zo door!! gr kelly
  3. Simone Lamberts:
    13 april 2017
    Ha Beum, leuke en bizondere minse heb se ontmoet. Ut weer is good. En aan dien verhaole te huure heb se ut nog naor diene zin. Hald dich. Leefs Simone
  4. Eugene Uiting:
    14 april 2017
    Hoi Bea, Helemaal in the flow, echt "op" weg. Ben benieuwd of je het verschil met "in" de weg zijn ook nog gaat meemaken of het misschien zelfs al voelt. Geniet ! Ont - moet !
    Ont - wikkel ! Ontspan !
  5. Fien:
    Hoi Bea,

Leest heerlijk weg, je verhalen. lopen en genieten!! je omschrijving van je belevenissen zijn prachtig.
    Blijf lekker lopen en genieten van de mensen die je ontmoet. En succes met je slaapplekken.
    Groetjes, Fien
  6. Henriette Paulus:
    14 april 2017
    Bea leuke man die Rijk ik zou zeggen blijf samen verder lopen .
    Veel plezier ben iedere dag weer benieuwd naar je verhaal.